پیکر مطهر ۱۰ شهید دفاع مقدس در شهر‌های مازندران تشییع شد

پیکر مطهر هشت شهید گمنام و شهیدان «علی اکبر محمدی» و «منوچهر تقدسی» صبح امروز در شهرهای بهشهر، قائمشهر، آمل، محمودآباد، چالوس و رامسر به صورت خودرویی تشییع شد.
کد خبر: ۴۴۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ - 28February 2021

پیکر مطهر ۱۰ شهید دفاع مقدس در شهر‌های مازندران تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، پیکر پاک و مطهر ۱۰ شهید تازه تفحص شده از سال‌های دفاع مقدس به صورت خودرویی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر‌های مازندران تشییع و خاکسپاری شد.

بر اساس این گزارش، پیکر ۲ شهید گمنام ۲۱ساله از تک دشمن در سال ۶۷ و ۱۸ ساله از عملیات کربلای ۵ شلمچه پس از تشییع خودرویی در بهشهر در  دانشگاه آزاد اسلامی این شهر خاکسپاری شد.

همچنین مردم شهرستان چالوس که شب گذشته مراسم وداع با پیکر ۲ شهید ۲۰ و ۱۷ ساله از عملیات کربلای ۵ شملچه و عملیات والفجر یک را برگزار کردند، صبح امروز به صورت خودرویی این پیکر‌های پاک را تا محل خاکسپاری‌شان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر تشییع کردند.

مردم شهرستان آمل نیز پیکر ۲ شهید گمنام  ۲۴ ساله از عملیات کربلای ۸ و ۱۸ ساله از عملیات محرم را تا محل خاکسپاری‌شان در دانشگاه آیت الله آملی تشییع کردند.

۲ شهید گمنام ۱۸ و ۲۷ ساله از عملیات محرم و والفجر یک با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به صورت خودرویی در شهرستان رامسر تشییع شد و سپس جنب مصلای این شهرستان خاکسپاری شد.

همچنین پیکر شهید تازه شناسایی شده «علی اکبر محمدی» که پس از ۴۰ سال به آغوش خانواده بازگشت، در شهرستان قائمشهر تشییع و خاکسپاری شد.

پیکر شهید تازه شناسایی شده «منوچهر تقدسی» نیز که پس از ۳۸ سال به وطن بازگشت، به صورت خودرویی در شهرستان محمودآباد تشییع و خاکسپاری شد.

خاطرنشان می‌شود؛ استان مازندران در ایام وفات حضرت زینب کبری (س) میزبان پیکر ۱۰ شهید دفاع مقدس بود که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند.

مراسم وداع استانی با پیکرهای این شهدا پس از ورود به استان، شامگاه جمعه هشتم اسفند به صورت تلویزیونی و مجازی در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد و مراسم وداع شهرستانی نیز شامگاه شنبه نهم اسفند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای بهشهر، رامسر، قادمشهر، چالوس، آمل و محمودآباد برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها