پیکر شهید «منوچهر تقدسی» در محمودآباد تشییع و خاکسپاری شد

پیکر شهید تازه شناسایی شده «منوچهر تقدسی» به صورت خودرویی در محمودآباد تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۴۴۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ - 28February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مراسم تشییع خودرویی پیکر شهید تازه شناسایی شده «منوچهر تقدسی» ظهر امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان محمودآباد برگزار شد.

این مراسم که با حضور خودرویی مردم شهیدپرور و ولایتمدار از میدان معلم شهر سرخرود به سمت محمودآباد و سپس از سپاه شهرستان به سمت گلزار شهدای روستای ترسیاب برگزار شد.

پیکر پاک و مطهر شهید «منوچهر تقدسی» پس از ۳۸ سال دوری سرانجام در خاک‌های فکه تفحص شد و پس از انجام آزمایش DNA خبر بازگشتش به خانواده اعلام شد.

پیکر این شهید تازه شناسایی شده به همراه هشت شهید گمنام و شهید «علی اکبر محمدی» عصر جمعه هشتم اسفند وارد استان مازندران شد و در میدان جانبازان قائمشهر مورد استقبال خودرویی و موتوری مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار قرار گرفت و پس از تشییع خودرویی در ساری، مراسم وداع استانی در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

پیکر شهید «منوچهر تقدسی» در محمودآباد تشییع و خاکسپاری شد

پیکر این شهید پس از مراسم وداع استانی در اختیار مسئولین شهرستان محمودآباد قرار گرفت و مردم ولایتمدار و خانواده این شهید در مراسم شهرستانی که شامگاه شنبه نهم اسفند در مصلای شهرستان محمودآباد برگزار شد، با پیکر طوطیا شده‌اش وداع کردند.

شهید «منوچهر تقدسی» در سال ۱۳۴۱ در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد و در روستای ترسیاب محمودآباد بزرگ شد. با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، به ندای امام (ره) لبیک گفت و در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۶۱ از سپاه محمودآباد به صورت بسیجی به جبهه‌ها اعزام شد و در آخرین اعزام خود در تاریخ ۱۹/۱۰/۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی فکه حضور یافت و در تاریخ ۱۹ بهمن همان سال در جهاد فی سبیل الله عاشقانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید عزیز پس از ۳۸ سال گمنامی سرانجام در سال ۱۳۹۹ در منطقه عملیاتی فکه تفحص شد و در اسفند ماه همزمان با ایام وفات حضرت زینب کبری (س) به زادگاهش محمودآباد بازگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها