وصیت‌نامه شهید حمید بیگ‌بابا؛ 

تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک ضرورت بود

شهید حمید بیگ بابا در وصیت‌نامه اش آورده است: چون عاشق حسين (ع) و اسلام بودم كه می بايستی در جهان طنين انداز باشد، به اين خاطر در اين برهه از تاريخ نياز شديد به تشكيل چنين ارگانی مانند سپاه بود كه با كلام خداگونه حضرت امام خمينی (ره) تشكيل شد و من در این نهاد ثبت‌نام کردم.
کد خبر: ۴۴۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ - 28February 2021

تشکیل سپاه یک ضرورت بودبه‌گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حميد بيگ بابا فرزند فرخ در اول فرودین ۳۹ به دنیا آمد و در تاریخ اول فرودین ۶۹ در پیرانشهر به شهادت رسید. 

وصیتنامه شهید:

بسمه تعالی 

با سلام و درود به روح پاک و ملكوتى حضرت امام و امت شهيدپرور و با درود بر تمامى شهيدان انقلاب اسلامى، اينک می خواهم با ياد خدا لحظه را غنيمت شمرده، چند نكته را در وصيت نامه خويش نام برده تا در آينده بر آنان عمل شود. 

اينک بنده راهى را انتخاب كردم كه خدمت به جمهورى اسلامى يک نوع خدمت شايسته باشد، اگر خداوند بر اين حقير توفيق عطا کند تا سال‌ها در خدمت اين ملت شهيدپرور بتوانم خدمتى را كرده باشم، دين خود را ادا کرده‌ام. 

اولين انتخابى كه در اين انقلاب از ذهن اين حقير گذشت، يک انتخاب ملكوتى بود، اوايل جنگ بود و سپاه تازه داشت ريشه می گرفت.

بنده نيز در اين ارگان عظيم ثبت نام کردم و لحظه های شگفت انگيزی در اين راه ديدم، ولی عاشقانه انتخاب كرده بودم و خواستم اين بود كه در اين راه به فيض شهادت نائل آيم.

چون عاشق حسين (ع) و اسلام ناب محمدی (ص) بودم كه می بايستی در جهان طنين انداز باشد، به اين خاطر در اين برهه از تاريخ نياز شديد به تشكيل چنين ارگانی مانند سپاه بود كه با كلام خداگونه حضرت امام خمينی(ره) تشكيل شد و پيروزی چشمگيری نيز در اين راه نصيب اين ملت شهيدپرور شد و مدتی در سپاه نقده خدمت کردم و سپس در جهاد پيرانشهر مشغول خدمت شدم و عاشقانه در جبهه های حق عليه باطل در قسمت تداركاتی صنايع سنگين درآمدم يعنی راننده گريدر شدم و مدت مديدی نيز در اين جهاد مقدس به خدمت درآمدم و اين راه، راه حسين(ع) و عاشقان حسين(ع) بود.

ای حسين (ع) عنايت كن، يا مهدی (عج) عنايت كن تا خدمتی بتوانم در اين راه مقدس انجام داده باشم و بعد از آن به خدمت جهاد يعنی پشتيبانی جهاد قم درآمدم و مدت مديدی را نيز در اين جهاد مشغول به ايثارگران روح خدا هستم و چون در اين راه هر لظه امكان شهادت وجوددارد، می خواهم شمه ای از وصيت نامه ام را بنويسم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها