فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری ۴ سوداگر مرگ/ کشف بیش از یک تن مواد افیونی

سردار طاهری از انهدام یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر، دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۶۳ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات تکاوران پلیس استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ - 01March 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد طاهری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر، توسط اعضای یک باند مسلح از شهرستان ایرانشهر به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از چند شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که حوالی یکی از روستا‌های شهرستان مذکور به‌وسیله یک دستگاه پژو پارس و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند، مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با قرار گرفتن در منطقه کمین، بدون توجه به دستور ایست پلیس بر سرعت خود افزوده و برای فرار از محل، اقدام به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی کردند.

سردار طاهری ادامه داد: با مقابله به مثل جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر و شدت گرفتن درگیری، قاچاقچیان که توان مقاومت در برابر آتش پرحجم پلیس را نداشتند با رها کردن خودرو‌های حامل مواد به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات مقتدرانه با سرعت عمل و اقدام به‌موقع تکاوران پلیس، چهار نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند و در پاک‌سازی محل، یک تن و ۶۳ کیلو و ۲۶۵ گرم مواد افیونی شامل ۸۲۲ کیلو و ۲۶۵ گرم تریاک و ۲۴۱ کیلو حشیش به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و ۶۳ فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیورمردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان‌سوز از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار