پیغام شهید صاحب‌کرم برای مخالفان حضور ایران در سوریه

شهید محمد صاحب‌کرم عضو تیپ زرهی سپاه فارس و نخستین شهید مدافع حرم شهرستان سپیدان بود که پس از درگیری با داعش در اسفند سال ۱۳۹۳ در شهر حلب به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۴۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۰ - 09March 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید محمد صاحب‌کرم متولد شهریور سال ۱۳۶۱ بود که در شهرستان سپیدان استان فارس به دنیا آمد. در کودکی مادرش را از دست داد و زیر سایه مادرانه خواهرش بزرگ شد.

شهید محمد صاحب‌کرم، عضو تیپ زرهی سپاه فارس و نخستین شهید مدافع حرم شهرستان سپیدان بود که پس از درگیری با داعش در روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ در شهر حلب به شهادت رسید.

پدر شهید در مورد پسرش می‌گوید: پسر من محمد، مداح اهل بیت (ع) بود و به آنچه می‌خواند، توجه قلبی نشان می‌داد. او لایق شهادت بود و لذا من با خدا معامله کردم و فرزندم را فدای حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) کردم. وقتی او به مأموریت می‌رفت، کسی متوجه نمی‌شد که کجا می‌رود.

همسر شهید در مورد نحوه‌ عزیمت همسرش به سوریه و عراق گفت: ابتدا من با رفتن او مخالفت می‌کردم و او به جای صحبت با من سعی می‌کرد با رفتارش مرا راضی کند.

هنگامی که شهید صاحب کرم تصمیم به رفتن گرفت، موقع خروج، همسرش از او پرسید مردم دلیل رفتنت را پرسیدند، به آن‌ها چه بگویم و شهید گفت: بگو با خواست خودش رفت و خود را فدای اهل بیت (ع) و دینش کرد.

همچنین همسر شهید بیان کرد: هرگاه غم از دست دادن همسرم مرا ناراحت می‌کند، به این فکر می‌کنم که محمد، امانتی از طرف خدا بود و من آن را به صاحبش برگرداندم و خدا را شاکرم که از این امتحان سربلند بیرون آمدم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار