پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان در پی درگذشت مادر سردار شهید «شفیعی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در پیامی درگذشت جانکاه مادر سردار شهید «علی شفیعی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۴۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷ - 02March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمان در پیامی درگذشت جانکاه مادر سردار شهید «علی شفیعی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

درگذشت مرحومه بی‌بی «سکینه پاک ذات» مادر بزرگوار و ارجمند شهید والامقام سردار سرافراز «علی شفیعی» مسئول محورهای عملیاتی لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس، موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

بی‌شک ازخودگذشتگی‌های این مادر مجاهد و صبور، چه در تربیت فرزند و چه حضور تحسین برانگیز ایشان در جبهه های جنگ  موجب مباهات و افتخار است و نام و یاد ایشان برای همیشه در تاریخ دفاع مقدس و در جبهه‌های پشتیبانی ماندگار و جاودانه خواهد بود.

این بانوی رزمنده‌ علاوه بر حضور فعال در دوران هشت سال دفاع مقدس و همرزمی با فرزندش، همچنان در جبهه‌های پشتیبانی و کمک‌های مردمی در حوادثی چون زلزله، سیل، کمک‌های مومنانه و چون مادری صبور در کنار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» حضور داشت و در جهت کمک به معیشت مردم آسیب دیده از کرونا تا لحظه‌های آخر عمر با برکتش از پای ننشست و از ایشان به عنوان بانویی نمونه در تاریخ استان کرمان یاد خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ‌کرمان و همه کارکنان این اداره کل این ضایعه را به وابستگان، خانواده معظم شهدا به ویژه خانواده بزرگوار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و مردم شریف کرمان تسلیت گفته و از درگاه خداوند عزوجل برای آن بانوی صالحه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) مسألت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار