«جوینده‌ی پرواز» آماده پخش شد/ روایتی مستند از مربی ارشد دانشگاه امام حسین (ع)

مستند «جوینده‌ی پرواز» روایتی مستند از شهید حسین جوینده مربی ارشد آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) آماده پخش شد.
کد خبر: ۴۴۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ - 02March 2021

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کار تولید مستند «جوینده‌ی پرواز» به تهیه کنندگی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و کارگردانی محمدفرج صالحی به پایان رسیده و در سالگرد عروج این شهید آماده‌ی پخش از شبکه‌های سیما و شبکه‌ی استانی باران شد.

محمدفرج صالحی، کارگردان و تدوینگر این مستند، موضوع فیلم را معرفی و روایت زندگی شهید حسین جوینده از مربیان عزیزان مدافع حرم بیان کرد.

وی جذابیت شخصیتی این شهید بزرگوار را یکی از اصلی‌ترین دلایل ساخت این مستند برشمرد و افزود: اگرچه کار تولید این مستند با سختی‌های بسیاری همراه بوده و عوامل در شرایط سختی در تولید این مستند مشارکت داشتند اما در مجموع می‌توان گفت که خروجی خوب و قابل قبولی داشته است.

«جوینده‌ی پرواز» آماده پخش شد/ روایتی مستند از مربی ارشد دانشگاه امام حسین (ع)

صالحی در پایان از عبدالرزاق رزاقی صدابردار کار محمد حسین حاجی اسفندیاری و زهرا منصوری، تصویربرداران علی احمدی مدیر تولید و کوثر امیدی نویسنده‌ی کار که از عوامل تولید این مستند ۳۰ دقیقه‌ای بودند و همچنین خانواده و دوستان شهید معظم که حداکثر همکاری لازم را برای تولید و تهیه‌ی این مستند داشتند تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ دوم پاسدار «حسین جوینده»، از مربیان ارشد آموزشی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) بیست و پنجم اسفند سال ۹۷ حین انجام ماموریت آموزشی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید «حسین جوینده» متولد ۶بهمن ۱۳۶۴ و گیلانی است از این شهید سه فرزند زهرا ۷ساله، محمدیاسین ۴ساله و علی اصغر ۳ ساله به یادگار مانده است.

نتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها