مسئول جمع آوری و تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس همدان:

کارگاه «دانشنامه» استانی دفاع مقدس در همدان برگزار شد

«رضوان کریمی» گفت: کارگاه مجازی ارزیابی مقالات فرهنگی و اجتماعی دانشنامه استانی دفاع مقدس با حضور پژوهشگران این حوزه و تدریس «عبدالرضا خدادادی» در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ - 02March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، کارگاه مجازی ارزیابی مقالات فرهنگی و اجتماعی دانشنامه استانی دفاع مقدس با حضور پژوهشگران این حوزه و تدریس «عبدالرضا خدادادی» در همدان برگزار شد.

«رضوان کریمی» مسئول جمع آوری و تدوین دانشنامه استانی دفاع مقس همدان در این جلسه ‌با یادآوری اینکه تهیه و تدوین دانشنامه دفاع مقدس همدان از سوی مرکز دانشنامه دفاع مقدس ابلاغ شده است، گفت: از زمان ابلاغ این دانشنامه تاکنون تلاش‌های زیادی در زمینه جمع‌آوری اسناد انجام شده و برگزاری کارگاه و دوره های آموزشی در راستای تقویت پژوهشگران و نویسندگان است.

کریمی با بیان اینکه در بحث دانشنامه استانی دفاع مقدس تاکنون 600 مدخل مربوط به دفاع مقدس استان جمع‌آوری و شناسایی شده، بیان داشت: همه 600 مدخل تصویب و تأیید شده و مراحل بعد در حال انجام است.

مسئول جمع آوری و تدوین دانشنامه استانی دفاع مقس همدان ادامه داد: در حال حاضر، بیش از 600 پرونده علمی تشکیل شده که در ردیف نگارش است و از این تعداد 220 مقاله به مرحله ارزیابی رسیده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه دانشنامه دفاع مقدس کارنامه دفاع مقدس همدان را در تمامی اقشار مطرح می‌کند، متذکر شد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حال و آینده و جلوگیری از تحریف و فراموشی حقایق و وقایع تاریخ دفاع مقدس استان از اهداف تدوین این دانشنامه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار