مدیر کتابفروشی «افق» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

طرح‌ توزیع یارانه کتاب در کتابفروشی‌ها به پختگی رسیده است

رامین شعبانپور گفت: مشکلاتی که در زمینه اجرای طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها وجود داشت در دوره‌های مختلف مرتفع شده و اکنون به یک پختگی کامل رسیده است.
کد خبر: ۴۴۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ - 03March 2021

«رامین شعبانپور» مدیر کتابفروشی افق تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب)، اظهار داشت: از همان ابتدای برگزاری این طرح‌ها کتابفروشی افق در آن شرکت کرده است.

وی با بیان این که نظر مجموعه افق درخصوص اجرای طرح‌های فصلی فروش کتاب مثبت است، افزود: مشکلاتی که در زمینه اجرای این طرح‌ها وجود داشته اعم از ثبت‌نام مجدد کتابفروشی‌ها و مسائلی از قبیل ثبت اطلاعات و ... در دوره‌های مختلف مرتفع شده و گمانم اکنون به یک پختگی کامل رسیده است.

مدیر کتابفروشی افق تهران افزود: همچنین مردم از بازه‌های زمانی اجرایی این طرح‌ها اطلاع دارند و اکنون نیز که بخش فروش غیر حضوری به آن اضافه شده، استقبال نیز افزایش یافته است.

وی با اشاره به این که در نخستین روز‌های برگزاری طرح زمستانه کتاب استقبال مخاطبان خوب بود، عنوان کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی که از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران در خصوص طرح‌های فصلی فروش کتاب انجام می‌شود، در افزایش تعداد مخاطبان بسیار اثرگذار است و به واقع بازخورد آن در کتابفروشی‌ها قابل مشاهده است.

شعبان‌پور در پایان ضمن بیان این که جو روانی که در حین برگزاری این طرح‌ها حاصل می‌شود دارای اهمیت بوده و به گمانم اکنون حاصل شده است، گفت: به نظر من استقبال مردم از طرح زمستانه کتاب در روز‌های آینده نیز خوب خواهد بود به این دلیل که یک تخفیف ویژه ۲۵ درصدی به مخاطب ارائه می‌شود. در واقع این درصد تخفیف در جایی دیگر ارائه نمی‌شود. ضمن این که مزیت کتابفروشی‌ها این است که مجموعه‌ای از کتاب‌های قابل دسترس دارند.

براساس این گزارش، طرح زمستانه کتاب از نهم اسفند با حضور ۹۲۵ کتابفروشی آغاز و تا شانزدهم اسفندماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها