عضو هیئت امنای کمیته امداد:

کمیته امداد به دنبال توانمندسازی مددجویان است

انواری با بیان اینکه ما در کمیته امداد ترحم نمی‌کنیم، بلکه تکریم می‌کنیم، گفت: در تکریم، ما به دنبال توانمندسازی مددجویان هستیم.
کد خبر: ۴۴۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ - 02March 2021

در کمیته امداد به دنبال تکریم هستیم نه ترحم/ باید کرامت‌های ترک خورده را بهزسازی کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «حسین انواری» عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین رونمایی و افتتاح مراکز ارائه خدمات مشاوره و روان‌شناسی و ایجاد شبکه نیکوکاری که صبح امروز (سه‌شنبه) در ساختمان مرکزی کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به اینکه ما در کمیته امداد ترحم نمی‌کنیم، بلکه تکریم می‌کنیم، اظهار داشت: در تکریم‌، ما به دنبال توانمندسازی مددجویان هستیم.

وی ادامه داد: ما باید در کمیته امداد کرامت‌هایی را که ترک خورده و از بین رفته است، بازسازی کنیم؛ همچنین باید استعداد‌ها را پیدا کنیم و به آن ثبات دهیم.

انواری گفت: باید در حوزه مشاوره در کمیته امداد به سمت مشاوره‌های گروهی برویم و در مشاوره‌ها به دنبال اتصال حلقه‌های داخل خانواده باشیم.

عضو هیئت امنای کمیته امداد خاطرنشان کرد: باید به علم مشاوره، مسلح باشیم و تجهیزات لازم در این‌خصوص تأمین شود و تیم‌های مشاوره در استان‌ها نیازمند یک سرگروه در مرکز برای رفع مشکلات هستند.

وی افزود: سرمایه‌گذاری ما باید باعث تقویت خودباوری و استحکام خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در حوزه‌های مختلف باشد؛ خانواده‌ای که افسرده است، استعداد آن شکوفا نخواهد شد و باید در این حوزه ورود پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار