دیدار فرماندار یزد با جانباز «علیرضا ریکازاده»

سید «محمد رستگاری» فرماندار یزد به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با رزمنده و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس فرمانداری «علیرضا ریکازاده» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۴۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ - 02March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سید «محمد رستگاری» فرماندار یزد به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با رزمنده و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس فرمانداری «علیرضا ریکازاده» دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندار یزد در این دیدار با تقدیر از رشادت و جان فشانی‌های جانبازان عزیز در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عامل تقویت روحیه است و انگیزه برای کار و تلاش را افزایش می‌دهد.

دیدار فرماندار یزد با جانباز «علیرضا ریکازاده»

وی در ادامه گفت: هیج اجر مادی جوابگوی رشادت‌ها و تحمل سختی‌های جانبازان نیست و همه ما مدیون رشادت‌های شهدا و جانبازان هستیم و همه در مقابل این عزیزان وظیفه و مسئولیت داریم.

فرماندار یزد تصریح کرد: جانبازان در راهی که گام برداشته و در آن سلامتی خود را از دست داده‌اند هیچ  توقعی از مسئولان ندارند بلکه ما مسئولان باید به پاس ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام و تا حد توان برطرف کنیم و خدمت به جانبازان را توفیقی ارزشمند و لذت بخش می‌دانیم.

دیدار فرماندار یزد با جانباز «علیرضا ریکازاده»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار