سردار احمد گودرزی:

مجاهدت مرزبانان تداوم دفاع مقدس است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند و اوج روحیه ایثار و فداکاری در بخش‌های مختلف مرزبانی قابل مشاهده است.
کد خبر: ۴۴۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ - 02March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «احمد گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم تجلیل از خانواده فرماندهان و معاونین ناجا در مشهد اظهار داشت: بدون شک خانواده‌های مرزبانان در مجاهدت همسران و پدرانشان نقش به سزایی دارند و در ثواب آن سهیم هستند، زیرا با صبر و شکیبایی آنان، تحمل سختی‌های مرز را برای آنها راحت می‌کنند و باعث تقویت روحیه خدمت در آنها می‌شوند.

وی افزود: امروز دشمن، فکر جوانان ایران اسلامی که آینده‌سازان این کشور هستند را هدف گرفته، لذا مرزبانان مجبور به خدمت در نقاط مرزی و دور از خانواده هستند و خانواده‌های مرزبانی باید توجه بیشتری به این مهم داشته باشند.

سردار گودرزی ادامه داد: دعای خیر مادران مرزبانان که مانع ورود مواد مخدر به داخل کشور می‌شوند و از گرایش جوانان این مرزوبوم به مواد افیونی جلوگیری کرده‌اند شامل حال خانواده‌‌های مرزبانی است.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان گفت: مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند. اوج روحیه ایثار و فداکاری در بخش‌های مختلف مرزبانی قابل مشاهده است. کارکنان مرزبانی که با تحمل سختی‌ها و دوری از خانواده امنیت مزرهای ما را تامین می کنند، کسانی که در امر آموزش و تربیت جوانانی که در آینده جزو مرزبانان خواهند بود و روحانیون عقیدتی سیاسی که در امر تقویت دین‌باوری بین کارکنان تلاش می‌کنند، همه با ایثار و فداکاری در ایجاد امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها