رئیس جمعیت هلال احمر:

جمعیت هلال احمر نیازمند تقویت تجهیزات است

«کریم همتی» گفت: جمعیت هلال احمر به تقویت تجهیزات نیاز دارد و حوادث اخیر بنیه امدادی هلال احمر را کاهش داده که به‌دلیل تحریم‌ها، امکان تجدید آن‌ها هم نبوده است.
کد خبر: ۴۴۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ - 02March 2021

جمعیت هلال احمر نیازمند تقویت تجهیزات استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «کریم همتی» رئیس جمعیت هلال احمر عصر امروز (سه‌شنبه) در اختتامیه جشنواره «رفیق خوشبخت ما» که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با بیان این‌که سازمان جوانان هلال احمر درگاه ورودی جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود، اظهار داشت: هلال احمر در حوزه فعالیت‌های اجتماعی بسیار فعال و از لحاظ نیروی کمی و کیفی نیز در وضعیت خوبی است.

وی مقابله با کرونا را یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های جوانان و اعضای هلال احمر دانست و گفت: در نوروز سال گذشته بیش از ۲۱ میلیون نفر از هموطنان در جاده‌ها، مورد تب‌سنجی نیروهای هلال احمر قرار گرفتند. حضور در طرح شهید سلیمانی، خادمان حسینی و غیره نیز در دیگر اقدامات جوانان هلال در میدان مبارزه با کروناست.

همتی بیان داشت: برای نوروز امسال ‪نیز نظارت بر ۱۰۰ مبدأ ورودی کشور به هلال احمر سپرده شده و این امر .نیز از ۱۵ اسفند ماه آغاز خواهد شد

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر به تقویت تجهیزات نیاز دارد و حوادث اخیر بنیه امدادی هلال احمر را کاهش داده که به‌دلیل تحریم‌ها، امکان تجدید آن‌ها هم نبوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امسال کمک‌هایی از سوی دولت شد؛ اما به حدی که در کشور ایجاد آرامش کند، نرسیده‌ایم؛ بنابراین از مجلس درخواست کمک بودجه‌ای در این زمینه داریم.

همتی ابراز داشت: اردوگاه‌های ما در سال‌های گذشته به سمت تعطیلی رفته‌اند و انتظار داریم مجلس برای احیای این اردوگاه‌ها به ما کمک کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار خانه هلال نیز در کشور داشتیم، عنوان کرد: بر این اساس طرحی در سال جاری برای راه‌اندازی بیش از ۳۸ هزار خانه هلال را هدف‌گذاری کردیم و در سال ۹۹ نیز چهار هزار خانه هلال را راه‌اندازی و ایجاد کردیم. با این حال از مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که در فصل بودجه، نسبت به ایجاد خانه هلال توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها