دیدار امام جمعه تبریز با خانواده شهیدان «منجم» و «میرزا محمدی»

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» با خانواده مکرم شهیدان «اسد و عمران منجم» و «علی و محمد حسین میرزا محمدی مجارشین» دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۴۴۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ - 03March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد علی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز با خانواده مکرم شهیدان «اسد و عمران منجم» و «علی و محمد حسین میرزا محمدی مجارشین» دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه تبریز در دیدار با خانواده شهیدان «منجم» و «میرزا محمدی»، اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران این ولی‌نعمتان جامعه اسلامی، باید خدمتی شایسته و با حفظ عزت و کرامت ایشان باشد.

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» در ادامه با بیان اینکه تجلیل، تکریم و خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان است، گفت: شهيدان و خانواده هاي آنها باعث افتخار و عزت كشور هستند و به خاطر ايثارگري هاي شهدا، زندگي با امنیت، آسایش و سعادتمندانه داريم.

شهید علی میرزا محمدی در 28 دی‌ماه 1366 و شهید «محمد حسین میرزا محمدی» در دهم فروردین سال 1361 در عملیات بیت المقدس به درجه رفیه شهادت نائل آمدند.

همچنین شهید اسد منجم در ششم دیماه سال 1363 در عملیات والفجر 4 و شهید «عمران منجم» نیز در 13 آبان‌ماه سال 1362 در منطقه اهواز و اندیمشک به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها