دریادار سیاری:

اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح ارتش توان بازدارندگی کشور را افزایش می‌دهد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی مصباح نقش بسیاری در موفقیت‌های امروز ارتش دارد، گفت: اجرای این طرح‌ها در ارتقاء توان رزم و توان بازدارندگی کشور اثر مستقیم دارد.
کد خبر: ۴۴۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ - 03March 2021

اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح ارتش در ارتقای توان بازدارندگی کشور اثربخش استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در اولین جشنواره طرح‌های فرهنگی مصباح ارتش که صبح امروز در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد، با تشکر از فرماندهان و کارکنان ارتش در اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح، اظهار داشت: اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح نتایج بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در کشور، امیدواریم که سال آینده تلاش و کوشش گسترده‌ای را برای اجرای طرح‌های مصباح داشته باشیم تا بتوانیم موفقیت‌های بیشتری به دست آوریم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: اعتقاد ما این است که اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح در ارتقاء توان رزم و توان بازدارندگی کشور اثر مستقیم دارد و چون وظیفه اصلی ما ارتقاء بازدارندگی و توان رزمی است، پس توجه به طرح‌های مصباح می‌تواند به ارتقاء توان دفاعی و بازدارندگی کشور بیافزاید.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تأکید کرد: طرح‌های فرهنگی مصباح نقش بسیاری در موفقیت‌های امروز ارتش و در ارتقاء توان رزم ارتش اثر مستقیم دارد. توجه به طرح‌های فرهنگی مصباح می‌تواند ما را در این مسیر کمک کند؛ زیرا هرچقدر بر معنویت ما افزوده شود، موفقیت‌ها نیز افزایش می‌یابد.

امیر سیاری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های برای مقابله با ویروس کرونا در کشور، گفت: اقدامات صورت گرفته در ارتش برای مقابله با ویروس کرونا بسیار تأثیرگذار بوده است. آمار و ارقام نشان می‌دهد که پادگان‌های ارتش از سالم‌ترین مراکز هستند و در کنار آن، سامانه بهداشت و درمان ارتش اقدامات بسیار گسترده‌ای برای ارائه خدمات به مردم عزیزمان انجام داده‌اند و این روند ادامه دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار