سردار کارگر در دیدار با خانواده شهید مظفریان تاکید کرد؛

ضرورت تبیین نقش زنان در دفاع مقدس برای جوانان/ روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران موجب عقب‌نشینی دشمن شده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر ضرورت تبیین نقش زنان در دفاع مقدس، گفت: زنان در دفاع مقدس مثل مردان نقش‌آفرین بودند و با ایستادگی و مقاومت خود توانستند زمینه حضور همسران و فرزندان خود را در جبهه فراهم کنند.
کد خبر: ۴۴۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ - 03March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهید «حسن‌رضا مظفریان» و پیشکسوت دفاع مقدس مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدموسی مظفریان» اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین مظفریان که در کسوت روحانی، هم عالم و هم عامل بودند، به میدان آمدند و علاوه بر نقشی تبلیغی، فرزند خود را تقدیم اسلام کردند و این امر موجب شد تا در جامعه اثرگذار بوده و مایه افتخار باشند.

ضرورت تبیین نقش زنان در دفاع مقدس برای جوانان/ روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران موجب عقب‌نشینی دشمن شده است

وی با بیان اینکه روحانیون در انقلاب اسلامی ایران در خط مقدم، نقش‌آفرین بودند و در دفاع مقدس نیز نقش برجسته‌ای داشتند، یادآور شد: ما هر چه داریم از برکات وجود شهدا است. امنیتی که در جای‌جای ایران اسلامی برقرار است به برکت از جان‌گذشتگی شهداست؛ شهدا جان خود را تقدیم کردند تا مردم ایران اسلامی در آسایش زندگی کنند.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: اگر ابرقدرت‌ها امروز جرائت رؤیارویی با انقلاب اسلامی ایران را ندارند بواسطه روحیه شهادت‌طلبی است که در کشور نهادینه شده است.

این مسئول ادامه داد: دشمن این تصور را دارد که با جمهوری اسلامی که در طول هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در برابر آنها ایستادگی کرد و از این آزمون سربلند بیرون آمد و امروز که به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی از جایگاه بالایی برخودار است، نمی‌تواند مقابله کند.

سردار کارگر در بخش دیگری از سخنانش به نقش زنان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید نقش زنان در دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود؛ چرا که زنان در دفاع مقدس مثل مردان نقش‌آفرین بودند و با ایستادگی و مقاومت خود توانستند زمینه حضور همسران و فرزندان خود را در جبهه فراهم کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنانش به نقش برجسته مادران و همسران شهدا اشاره کرد و یادآور شد: مادران و همسران شهدا در دنیا همانند ندارند. ما باید قدردان ایثار آنها باشیم. خداوند به یُمن وجود مادران و همسران شهدا عزت و برکت به مردم ایران اسلامی ارزانی داشته است.

سردار کارگر تأکید کرد: شهدا در دنیا و آخرت مایه افتخار و الگو برای همه بشریت هستند. ایثارگرانی هم که ماندند باید کاری زینبی کنند و پاسدار ارزش‌های دفاع مقدس باشند.

ضرورت تبیین نقش زنان در دفاع مقدس برای جوانان/ روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران موجب عقب‌نشینی دشمن شده است

وی در پایان گفت: باید از خداوند بخواهیم ما را در انجام تکالیفی که در قبال شهدا بر عهده داریم یاری کند. باید با خلوص نیت و تلاش و مجاهدت اهدافی را که شهدا دنبال می‌کردند به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

در این دیدار «علی‌اصغر جعفری» مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار