معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

میزبانی استان مازندران از هشتمین و نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف»

«سید محمد صادقی سنگدهی» از برگزاری آئین اختتامیه هشتمین و نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ - 03March 2021

میزبانی استان مازندران از هشتمین و نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمد صادقی سنگدهی» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از ارسال ۱۸۵ اثر داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت از ۵۵ نویسنده مازندرانی به نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» خبر داد.

صادقی سنگدهی ادامه داد: آثار ۱۰ نویسنده مازندرانی در مرحله استانی حائز رتبه برتر شدند که به صورت جداگانه از آنان تقدیر خواهد شد.

این مسئول افزود: همچنین ۴۷ اثر از ۲۱ نویسنده استانی در هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف دریافت شد.

وی با اشاره به میزبانی استان مازندران از اختتامیه هشتمین و نهمین دوره کنگره ملی داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «یوسف» افزود: این مراسم پنجشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۰ الی ۱۲ به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می‌شود از برگزیدگان کنگره به صورت ویدئوکنفرانس تقدیر خواهد شد.

صادقی سنگدهی همچنین از ارسال ۱۵۰۰ اثر شعر حوزه دفاع مقدس از ۲۲۵ شاعر به بیست و دومین کنگره شعر دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مراسم در روز‌های آینده به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: استان مازندران در بسیت‌ویکمین کنگره شعر دفاع مقدس با ارسال ۱۶۰۰ اثر موفق به کسب مقام اول به لحاظ کیفی و کمی شده است و ۳ برگزیده این استان نیز در مراسمی که به میزبانی استان فارس برگزار شد، تقدیر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها