جانشین فرمانده کل سپاه:

کشورهای استکباری تاکنون در جنگ با ایران به پیروزی نرسیده‌اند

سردار فدوی گفت: ۴۳ سال است کشورهای استکباری در جنگ با انقلاب اسلامی ایران هستند ولی تاکنون به نتایج مورد نظر خود که همانا ساقط کردن نظام ‌جمهوری اسلامی بود، نرسیدند.
کد خبر: ۴۴۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ - 03March 2021

کشورهای استکباری تاکنون در جنگ با ایران به پیروزی نرسیده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه امروز در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس و گرامیداشت ۱۵۰ شهید مدافع حرم لشکر ۲۷ محمد رسول‎الله (ص) که در مسجد احباب‌الحسین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که شهدا به ما آموزش دادند این است که آدم‌ها نامی نداشته باشند زیرا این خداوند است که انسانها را بلند آوازه می‌کند.

وی افزود: در طول سال‌هایی که از عمر تشکیل لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) میگذرد باید گفت که این لشکر از پرافتخارترین لشکرهای سپاه در دوران دفاع مقدس است زیرا در آن دوران هشت تن از فرماندهان این لشکر به شهادت رسیده‌اند.

سردار فدوی ادامه داد: استان تهران تاکنون بیش از ۳۶ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است؛ شهدایی که می‌توان به آنها تکیه کرد و با اطمینان راه رفت.

وی اضافه کرد: به برکت وجود دلدادگان انقلاب اسلامی در کشورمان و پای کار بودن سایر دلدادگان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان، باعث شده جغرافیایی دلدادگان انقلاب اسلامی وسعت یابد به عنوان مثال در یمن عملیاتی انجام می‌شود که به مانند عملیات های ما در دوران دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید که در جهان فقط دو حزب الله و شیطان وجود دارد به همین جهت مردم هم فقط عضو این دو هستند؛ البته هرچند حزب شیطان نسبت به حزب‌الله قوی‌تر است اما خداوند به صراحت غالب بودن حزب خدا بر حزب شیطان را اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: حزب شیطان به محض پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین اتحاد علیه اسلام را شکل داد؛ اتحادی که نمونه آن را فقط می‌توان در صدر اسلام یافت؛ اما با وجود چنین اتحادی و تحریک صدام برای جنگ با ایران، نتوانسته به تمامی اهداف خود دست یابد.

سردار فدوی در ادامه عنوان کرد: ۴۳ سال است کشورهای استکباری در جنگ با انقلاب اسلامی ایران هستند؛ جنگی که هشت سال آن نظامی بود ولی چون در این جنگ به نتایج مورد نظر خود که همانا ساقط کردن نظام ‌جمهوری اسلامی بود، نرسیدند جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را راه اندازی کردند و حتی در جنگ اقتصادی بیشترین فشارها را اعمال کردند ولی باز هم موفق نشدند اهداف خود را محقق سازند و این در حالی است امکانات مادی آنها همواره بیشتر از ما بوده است.

وی افزود: هر کس یکسری تکالیفی دارد که اگر آنها را به درستی انجام دهد، وعده خدا هم در قبال مومنین محقق می شود؛ البته دلدادگان انقلاب اسلامی به طور حتم تکالیف خود را تاکنون به درستی انجام دادند که حزب شیطان نتوانسته طی این سال ها بر انها غلبه کند؛ پس این نشان می دهد که در وعده‌های خداوند خلف وعده وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه سپس در خصوص برگزاری یادواره های شهدا هم اظهار داشت: در ظاهر مجالس بزرگداشت را برای شهدا می گیریم در حالی که انها در ملک اعلی هستند و خداوند هم برای شهدا کاری انجام داده که اگر همه دنیا هم جمع شوند نمی توانند مانند آن را انجام دهند اما در مقابل تنها یک شهید می تواند به همه ما خیر برساند و ‌شفیع باشد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها