فرماندار مهریز:

ازدواج آسان و تکثیر نسلی سالم و صالح یکی از دغدغه‌های مهم است

«زارعزاده» فرماندار مهریز در مراسم جشن ازدواج پیوند علوی ۴۰ زوج جوان مهریزی بیان داشت: یکی از دغدغه‌های رهبرمعظم انقلاب ازدواج آسان و تکثیر نسلی سالم و صالح است که در این راستا همه دستگاه‌های مربوطه می‌بایست تلاش کنند.
کد خبر: ۴۴۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ - 04March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جشن ازدواج پیوند علوی ۴۰ زوج جوان مهریزی به همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج و همکاری آستان قدس رضوی، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز در راستای کنگره ۴۰۰۰ هزار شهید استان یزد برگزار شد.

این مراسم با حضور سرهنگ «فاتحی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، «زارعزاده» فرماندار مهریز، حجت الاسلام «کریمی» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مهریز و سخنرانی حجت الاسلام «غروی» همراه بود.

حجت الاسلام غروی در این مراسم تصریح کرد: امروز اخلاق گوهر گمشده‌ای است که متاسفانه در خانواده‌های ما مقداری کم رنگ شده در حالی اصل حاکم بر خانواده اخلاق، مودت، محبت و عاطفه هست که خداوند بصورت غریزی در وجود همه انسان‌ها قرار داده و نیازی نیست خیلی به در پی کسب آن باشیم فقط باید آن را در وجود خودمان زنده و پویا کنیم.

فرماندار مهریز در این مراسم هدف از ازدواج را طبق آیات و روایات کامل شدن دین، رسیدن به آرامش و بهره مندی از فضل خداوند برشمرد و بیان داشت: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب ازدواج آسان و تکثیر نسلی سالم و صالح است که در این راستا همه دستگاه‌های مربوطه می‌بایست تلاش کنند.

سرهنگ فاتحی همچنین در این مراسم افزود: ما دارای پیشینیه تاریخی قوی و متمدنی هستیم و فرهنگ اصیل اسلامی نزد ماست و در حقیقت ام‌القرای جهان، ایران اسلامی است و نیازی به فرهنگ فاسد و رو به انحطاط غربی نداریم و باید بهترین شرایط برای ازدواج آسان و علوی برای جوانان ما فراهم شود.

همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مهریز در حاشیه این مراسم کتاب راز‌های تسخیر قلب همسر را برای استفاده زوج‌های جوان معرفی کرد.

اجرای گروه سرود رهپویان حرم شهرستان، مولودی خوانی، اهدای جوایز و تبرکی از آستان قدس رضوی و ... از برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار