رئیس ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اصفهان:

داستان «قصاب» از اصفهان رتبه اول جشنواره ادبی یوسف را کسب کرد

«یوسف علایی»گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره ادبی یوسف «احمدرضا خان‌احمد» از اصفهان با داستان «قصاب» رتبه نخست این جشنواره را کسب کرد.
کد خبر: ۴۴۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ - 04March 2021

رتبه اول هشتمین دوره جایزه «ادبی یوسف» سهم اصفهان شد«یوسف علایی» رئیس ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان‌ با اشاره به اینکه امسال اختتامیه هشتمین و نهمین دوره جایزه ادبی یوسف هم‌زمان در شهر ساری برگزار شد، اظهار داشت: در مراسم اختتامیه «احمد رضا خان احمد» با داستان «قصاب» رتبه نخست هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف و «پروین برهان» با اثر «کمی به چپ و کمی به راست» از برگزیدگان نهمین دوره این جایزه ادبی شد.

علایی در باره آثار رسیده به جشنواره استانی امسال گفت: هر چند آثار رسیده به دبیرخانه استان از لحاظ کیفی و کمی مقبول است، ولی انتظار همه از استان اصفهان که نویسندگان توانمندش در کشور زبانزد هستند، بیشتر است. 

رئیس ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اصفهان متذکر شد: در سال آینده در نظر داریم تا با کمک نویسندگان، انجمن های ادبی مردم نهاد و برخی از ادارات و سازمانها، به واسطه برگزاری کارگاه‌ها، جشنواره‌های مختلف و حمایت از تولیدات فاخر، جایگاه ادبیات داستانی دفاع مقدس استان اصفهان را به شرایط مطلوب نزدیک تر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار