رئیس سازمان ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس:

جشنواره ادبی «یوسف» فرصت مناسبی برای انسجام‌بخشی مجموعه دفاع مقدس است

«عباس بایرامی» گفت: جشنواره ادبی «یوسف» فرصت مناسبی برای انسجام‌بخشی مجموعه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۴۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ - 04March 2021

جشنواره ادبی «یوسف» فرصت مناسبی برای انسجام‌بخشی مجموعه دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس امروز در آئین اختتامیه هشتمین و نهمن دوره جایزه ادبی «یوسف» که به میزبانی استان مازندران برگزار شد، با بیان اینکه جشنواره ادبی یوسف یک فرصت مناسب در پهنه کشوری است، اظهار داشت: این جشنواره باعث شد از اقصی نقاط کشور حتی از روستاها، اقشار، گروهها و مجموعه‌ها دفاع مقدس را به عنوان یک مجموعه انسجام‌بخش ببینند و این جشنواره رویکرد خیلی خوبی داشنه باشد.

وی افزود: استقبال از این جشنواره ادبی و تعداد آمار نشان دهنده آن است که با گذشت چهار دهه از دفاع مقدس نگاه جوان و نوجوان ما به این عرصه عالی و بی‌نظیر، فوق العاده است و برای خلق این رویداد بزرگ و ملی سیر طولانی را گذراندیم.

بایرامی ادامه داد: مسئولین و مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۳۱ استان کشور، اصحاب رسانه و رسانه ملی دست به دست هم دادند تا شاهد آثار بسیار خوبی از سراسر کشور باشیم.

این مسئول ضمن قدردانی از مسئولینی که در برگزاری این مراسم تلاش کردند از میزبانی خوب استان مازندران نیز تقدیر کرد.

خاطرنشان می‌شود، متن پیام سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح توسط «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار