فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس:

انتقال حماسه‌های دفاع مقدس به آیندگان تکلیف شرعی است

سردار «مرتضی قربانی» گفت: انتقال حماسه‌های دفاع مقدس به آیندگان وظیفه شرعی و الهی همگان است.
کد خبر: ۴۴۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ - 04March 2021

انتقال حماسه‌های دفاع مقدس به آیندگان وظیفه شرعی و الهی همگان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی قربانی» فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس امروز در آپین اختتامیه هشتمین و نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هدف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج حماسه، ایثار، فداکاری و تلاش رزمندگان انقلاب و دفاع مقدس است و همه ما و نویسندگان برای انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان تکلیف شرعی و الهی داریم.

وی افزود: رزمندگان در جنگ سختی‌های زیادی را تحمل کردند و اجازه ندادند وجبی از خاک به دست دشمن بیفتد و باید این حماسه‌ها ثبت و به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

سردار قربانی با تاکید بر اینکه سرکشی و بازدید از خانواده جانبازان و شهدا یک وظیفه شرعی است، بیان کرد: باید با این سرمایه‌ها ارتباط برقرار کنیم و اجازه ندهیم فدای مسائل سیاسی بشوند.

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس با تاکید بر انتقال تجارب دفاع مقدس به نسل جوان تصریح کرد: با بکارگیری جوانان در این حوزه می‌توان کارهای خوبی انجام داد و با شهدا همنشین شد.

سردار قربانی با بیان اینکه حضرت زینب (س) با روایتگری خود کاخهای یزد را ویران کرد، ادامه داد: هر کدام از ما باید راوی دفاع مقس باشیم و پیام شهدا را به آیندگان منتقل کنیم تا با قلم و هنر عزت و شرف مضاعفی به نظام جمهوری اسلامی افزوده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها