فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس:

جمهوری اسلامی با قدرت الهی در منطقه حضور دارد/ ۲۰۰ هزار موشک آماده نابودی اسرائیل

سردار «مرتضی قربانی» گفت: امروز به برکت قرآن، امام زمان و مجاهدان عزیز کنار دریای سرخ در یمن، دریای مدیترانه در غزه و لبنان و سوریه و عراق حضور داریم و ۲۰۰ هزار موشک در لبنان برای نابودی ارتش اسرائیل آماده است و این قدرت را خدا در جنگ به داد.
کد خبر: ۴۴۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷ - 05March 2021

جمهوری اسلامی با قدرت الهی در منطقه حضور دارد/ ۲۰۰ هزار موشک آماده نابودی اسرائیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی قربانی» فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت جانباز سرافراز اسلام سردار شهید رمضان پورقاسم اظهار داشت: مازندران استان سرداران بنام و بزرگی مثل شهید طوسی، بصیر، نوبخت و شهیدان گلگون است که از نظام ارزشمند جمهوری اسلامی پاسداری کردند.

سردار قربانی با بیان اینکه ما کشوری هستیم که از نظر جغرافیای نظامی و منابع زیر زمینی در وضعیت ایده‌آلی هستیم، گفت: دشمنان این کشور از ۳۰۰ سال پیش در صدد تجزیه و جداسازی بخش‌هایی از این کشور بودند و انقلاب اسلامی دست چپاولگران را قطع کرد.

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی تمام ابرقدرتها و کشورهای منطقه برای نابودی جمهوری اسلامی و براندازی حکومت اسلامی بسیج شدند اما مردم به پشتوانه قدرت الهی ولایت فقیه، علما و خانواده شهدا همه پوزه همه آنها را به خاک ذلت و خواری مالیدند.

وی با اشاره به نقش رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و رشادتهای فرزندان اسلام اضافه کرد: عزت ایران در هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان داده شد و دنیا فهمید که از پس رزمندگان ما برنمی‌آید و نقش همه فرماندهان و رزمندگان موثر بود.

سردار قربانی افزود: امروز به برکت قرآن، امام زمان و مجاهدان عزیز اجازه ندادیم یک وجب از خاک‌مان دست دشمن بیفتد و کنار دریای سرخ در یمن، دریای مدیترانه در غزه و لبنان و سوریه و عراق حضور داریم و ۲۰۰ هزار موشک در لبنان برای نابودی ارتش اسرائیل آماده است و این قدرت را خدا در جنگ به داد.

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه این نظام مقدس مال خدا و اهل بیت و ایثارگری است، گفت: امروز هم باید در رکاب ولایت فقیه گوش به فرمان باشیم و در مسیر شهدا گام برداریم و برای اینکه کشور آینده روشنی داشته باشد باید شخص مجاهد، جنگی، آتش‌دیده و آب‌دیده را برای کرسی مدیریت این کشور انتخاب کنیم و حاکمیت دین و شهدا را بر نظام و مدیریت این کشور حاکم کنیم تا بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها