دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با خانواده شهیدان «خلیلی»+ تصاویر

سردار حسینعلی یوسفعلی­‌زاده با خانواده شهیدان «حمیدرضا و محمدرضا خلیلی» در مشهد دیدار کرد.
کد خبر: ۴۴۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ - 05March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده شهیدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در منزل شهیدان «حمیدرضا و محمدرضا خلیلی» با مادر این شهدای والامقام دیدار و گفت­‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار با اشاره به حضور موثر مادر شهیدان خلیلی در بسیج و فرماندهی یکی از پایگاه‌های محلات، اظهار داشت: ۳۲ سال خدمت در بسیج دوره ارزشمندی بوده و قطعا برکات زیادی به همراه داشته است.

وی در ادامه نقش‌ مادر شهیدان خلیلی را در پرورش فرزندانی شهادت‌طلب مهم دانست و افزود: نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کمتر از نقش مردان نبوده و این حضور تعیین‌کننده در استمرار حرکت انقلاب اسلامی تداوم دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: شما با تربیت و پرورش فرزندانی مومن و انقلاب سهم بزرگی در انقلاب و دفاع مقدس ایفا کردید و با دادن اذن برای حضور آنان در جهاد فی سبیل‌الله بهترین معامله را با خدا کردید و باعث عاقبت‌بخیر شدن آنها شدید.

وی در پایان از خداوند برای مادر شهیدان خلیلی توفیق خدمت به اسلام و انقلاب و همراهی با اولیای دین را خواستار شد.

بسیجی شهید «حمیدرضا خلیلی» در ۳۰ آذر ۱۳۶۱ در سومار و بسیجی شهید «محمدرضا خلیلی» در ۲۵ دی ۱۳۶۵ در پاسگاه زید به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار