نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

مقاومت در برابر دشمنان مهمترین عامل پیروزی ایران اسلامی است 

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان مهمترین عامل پیروزی ایران اسلامی بوده و عقب نشینی اتحادیه اروپا از صدور قطعنامه علیه کشورمان مصداق این موضوع است.
کد خبر: ۴۴۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ - 05March 2021

مقاومت در برابر دشمنان مهمترین عامل پیروزی ایران اسلامی است 

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلیمن سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه، اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان مهمترین عامل پیروزی ایران اسلامی بوده و عقب نشینی اتحادیه اروپا از صدور قطعنامه علیه کشورمان مصداق این موضوع است.

وی افزود: همه ما به ویژه مسئولان باید بدانیم که برخورد صحیح با دشمنان روش رهبر معظم انقلاب اسلامی همان مقاومت است که توانسته همیشه در برابر دشمنان نتیجه دهد.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به سفر روز گذشته رییس قوه قضاییه به آذربایجان‌غربی، گفت: عدالت باید در تمام عرصه‌های کشور جاری شود و در این مسیر قدمهای خوبی در قوه قضاییه آغاز شده است و امیدواریم شاهد ثمرات نهایی باشیم.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: اگر مدیران و مسئولان ما عادل باشند یقینا اعتماد مردم بالا می‌رود و نصرت خداوند بیشتر و اصلاحات عمیق ممکن می‌شود.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به صحبت‌های رییس قوه قضاییه در ارومیه و در جمع قضات گفت: رعایت عدالت و حق الناس جزو موارد مطرح در این گفت و گو بود و مسایل اساسی نیز مطرح شد و اگر قضات استان به این توصیه ها عمل کنند اعتماد مردم به آنان جلب می‌شود.

وی با اشاره به موضوع کمبود مرغ در ارومیه نیز تصریح کرد: مسوولان اجرایی آذربایجان غربی لازم است نسبت به توزیع صحیح تخم مرغ و مرغ دقت کنند زیرا شایسته نیست مردم برای گرفتن مرغ در صف بایستند و مشکلاتی برای آنان به وجود بیاید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با انتقاد از برخی افراد در بازار عرضه مرغ، ادامه داد: برخی افراد و دست اندرکاران فروش نیز انصاف داشته باشند  و نگذارند فشار بر مردم وارد شود و رفع این مشکل نیازمتد مدیریت صحیح همه دست اندرکاران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار