پیشروی ارتش سوریه در صحرای شرقی استان «حماه»

نیرو‌های ارتش سوریه امروز جمعه در جریان درگیری با تروریست‌های تکفیری موفق به پیشروی در صحرای شرقی استان «حماه» شدند.
کد خبر: ۴۴۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ - 05March 2021

پیشروی ارتش سوریه در صحرای شرقی استان «حماه»به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، نظامیان ارتش سوریه همچنان به پیشروی‌های خود در نقاط مختلف این کشور در نبرد با تروریست‌های تکفیری ادامه می‌دهند. نیرو‌های سوری پیشروی‌هایی را در استان حماه محقق ساخته اند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های ارتش سوریه در ادامه درگیری‌ها با تروریست‌های تکفیری موفق شدند در صحرای شرقی استان حماه پیشروی کنند. این درحالی است که در حومه استان‌های حمص و دیرالزور نیز درگیری‌ها میان دو طرف همچنان ادامه دارد.

پیشتر منابع نظامی سوری اعلام کردند که مقادیر زیادی سلاح از بقایای تروریست‌ها در حومه غربی استان درعا کشف و ضبط شده است. این منابع اعلام کردند: مقادیر زیادی سلاح‌های سبک و متوسط همراه با مهمات روز چهارشنبه توسط مقامات ذیصلاح در استان درعا کشف و ضبط شد.

یک فرمانده امنیتی بدون اشاره به تعداد سلاح‌های کشف شده گفت: این سلاح‌ها که تعداد آن‌ها چشمگیر و بسیار متنوع است قرار بود توسط تروریست‌ها به صوررت قاچاق به فروش برسد، اما با همکاری ثمربخش بین مقامات ذی ربط و مردم استان درعا به هنگام بازرسی از مزارع حومه غربی این استان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار