مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

ضرورت گردآوری و ثبت و ضبط تاریخ شفاهی خانواده‌ شهدا توسط ادارات کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «امیرعباس آسمند» گفت: ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف این استان، گردآوری و ثبت و ضبط تاریخ شفاهی خانواده‌ شهدا، ایثارگران و جانبازان را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۴۴۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ - 06March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: امسال باید ۲۲۵ برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان اجرا می‌شد که این برنامه‌ها با همکاری استانداری و دستگاه‌های مختلف به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه‌ها و فعالیت‌های خوبی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان انجام می‌شود اما ادارات در زمینه مستندسازی این برنامه‌ها ضعیف عمل می‌کنند.

آسمند از ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان خواست گردآوری و ثبت و ضبط تاریخ شفاهی خانواده‌ شهدا، ایثارگران و جانبازان را در دستورکار قرار دهند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و متذکر شد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این راستا در طول سال برنامه‌های مختلفی از جمله چاپ کتاب و برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف را به عهده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار