معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد؛

ضرورت استمرار برگزاری یادواره‌های شهدای زن

محمد ثمینی با اشاره به اینکه تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما باشد، انقلاب از هجمه‌ها و تهدیدها مصون خواهد بود، بر لزوم استمرار برگزاری یادواره‌های شهدای زن تأکید کرد.
کد خبر: ۴۴۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ - 06March 2021

برگزاری یادواره  های شهدای زن استمرار داشته باشد

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمود ثمینی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز، بزرگداشت ۴۸۳ شهیده و ۳۹۱ زن جانباز لرستان که در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد، اظهار  داشت: برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد که تجلیل از مقام شهدا به‌طور مستمر ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه الگوها و معیارهای مقاومت و ایثار در دفاع مقدس قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به جامعه معرفی شود، افزود: هر چه در رابطه با کرامت، ایثار، رشادت، جان‌فشانی و بزرگی بانوان شهیده و ایثارگر عرض کنیم گزافه نیست، چراکه امام راحل(ره) به‌عنوان یک مرجع شیعی فرمودند از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

ثمینی ادامه داد: بانوان هم در دوران جنگ دوشادوش مردان بخش مهمی از پشتیبانی جنگ را بر عهده داشتند و هم در بمباران‌ها به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه کسانی بودند که به شیوه عملی فرهنگ دفاع مقدس را درس دادند، اضافه کرد: بانوان ایثارگر کسانی بودند که هم فرزندان را پرورش دادند و با اخلاص آنان را به جبهه اعزام کردند و خودشان نیز نقش پشتیبانی در جنگ داشتند.

ثمینی با تأکید بر لزوم تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل‌های جوان به‌ویژه دانش‌آموزان انتقال داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما باشد، انقلاب از هجمه‌ها و تهدیدها مصون خواهد بود، بر لزوم استمرار برگزاری یادواره‌های شهدای زن تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار