مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران:

دشمن به دنبال ترعیب و تضعیف خبرنگاران انقلابی است/ تجلیل از ۳۶ منتخب دومین جشنواره ابوذر مازندران

«عبدالمهدی حق‌شناس» گفت: امروز دشمنان نظام با کلیدواژه جنگ نرم و ورود در عرصه رسانه و فضای مجازی به دنبال تضعیف، تهدید، تخریب و ترعیب خبرنگاران انقلابی و جامعه ما هستند.
کد خبر: ۴۴۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ - 07March 2021

دشمن به دنبال ترعیب و تضعیف خبرنگاران انقلابی است/ تجلیل از ۳۶ منتخب دومین جشنواره ابوذر مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای «ابوذر» که در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار داشت: در دنیای امروز شاهد نیزه‌های تیز و شمشیر‌های گداخته شده و آخته شده به سمت سربازان جمهوری اسلامی و سربازان حق هستیم که با کلیدواژه جنگ نرم و ورود در عرصه رسانه و فضای مجازی به دنبال تضعیف، تهدید، تخریب و ترعیب خبرنگاران انقلابی و جامعه ما هستند و می‌خواهند مردم ما را نسبت به آرمان‌های اسلامی و والای الهی که همه هدف انقلابیون و جوانمردان جهان است دلسرد کنند.

حق‌شناس گفت: وظیفه رسانه در چنین شرایطی در جبهه حق چند برابر می‌شود و باید فکر کنیم که اگر انقلاب اسلامی در مسیر حق گام برنمی‌داشت یقینا قاتلان کودکان خردسال فلسطینی، یمنی و سوری و سراسر مسلمین جهان به هیچ وجه با ایران اسلامی دشمنی نمی‌ورزیدند.

وی ادامه داد: خونخواران منطقه به سردمداری آمریکای جنایتکار و اروپای خائن در برابر انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند و قول غول رسانه‌ای خویش را بسیج کرده‌اند و باید دریابیم که مکتب خمینی عزیز همان مکتب حسین شهید است.

این مسئول ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در برابر جبهه عظیم رسانه‌ای و پیاده نظام جبهه باطل ۷۲ یار بیشتر ندارد و چه زیباست برای حسین زیستن و برای حسین مردن و زیباتر از آن برای حسین زمان مبارزه کردن و جان دادن و امروز حسین زمان ما همان امام خامنه‌ای عزیز است.

مسئول بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت نسبت به دوره قبل خیلی بهتر برگزار شد، گفت: با توجه به محدودیتی که امسال در ارسال آثار تعیین کردیم، از بین ۶۳۶ اثر ارسالی به دبیرخانه، ۳۵۹ اثر در بخش رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های خبری، ۶۳ کلیپ و ۲۱۴ عکس ارسال شد که در سه مرحله توسط ۹ داور داوری شد و ۳۶ منتخب نیز امروز تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها