رئیس پلیس پیشگیری ناجا تأکید کرد؛

همکاری ناجا و سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح در حوزه هوشمندسازی پلیس

سردار معصوم‌بیگی با بیان اینکه تحقق کامل پلیس هوشمند از جمله اولویت‌های پلیس پیشگیری است، گفت: در صدد هستیم با بهره‌گیری از توان علمی کارشناسان سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح زمینه همکاری‌های مشترک را در حوزه هوشمندسازی متمرکز کنیم.
کد خبر: ۴۴۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ - 08March 2021

سازمان جغرافیایی مجموعه‌ای پیشرو در فناوری و بهره گیری از تکنولوژی روز است/ تحقق کامل پلیس هوشمند از جمله اولویت‌های پلیس پیشگیری استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصومی‌بیگی» رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در بازدید از دستاورد‌های سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح، با اشاره به لزوم تسریع در هوشمندسازی خدمات انتظامی، اظهار داشت: سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح مجموعه‌ای پیشرو در فناوری و بهره‌گیری از تکنولوژی روز است و از جمله سازمان‌های ممتاز علمی در به کارگیری فناوری‌های نوین در سطح نیرو‌های مسلح است که موجبات افتخار و مایه دلگرمی نیرو‌های مسلح را رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: تحقق کامل پلیس هوشمند از جمله اولویت‌های پلیس پیشگیری است که در صدد هستیم با بهره‌گیری از توان علمی کارشناسان سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح زمینه همکاری‌های مشترک را درحوزه هوشمندسازی متمرکز کنیم.

امیر سرتیپ دوم «مجید فخری» رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح نیز در جریان بازدید رئیس پلیس پیشگیری گفت: همکار‌های متقابل برای خدمت‌رسانی به مردم و اعتلای امنیت کشور موضوع مورد توجه همکاری سازمان جغرافیایی و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در راستای هوشمندسازی پلیس پیشگیری، گام‌های موثری برداشته شده است و ما نیز به سهم خود تلاش خواهیم کرد تمامی ظرفیت و توانمندی سازمان جغرافیایی را در حمایت از این مهم بسیج کنیم.

رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح تأکید کرد: آنچه که برعهده‌ سازمان جغرافیایی است، این است که بهترین استفاده را از داده‌ها و فناوری‌ها در خدمت‌رسانی به نیرو‌های مسلح و سایر بخش‌های کشور‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار