فرمانده نداجا:

اولین «هواناو بومی» سال آینده به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود

دریادار خانزادی از الحاق اولین هواناو ساخت کشور به ناوگان نیروی دریایی ارتش، توسط متخصصین جوان ایرانی در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ - 08March 2021

اولین «هاورکرافت بومی» به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در جمع معاونین فرماندهان نداجا با تأکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش با حضور جوانان متخصص و با ایمان توانسته است در تمام حوزه‌های تجهیزاتی و عملیاتی به خودکفایی کامل برسد، اظهار داشت: ان‌شاءالله در سال آینده اولین هاورکرافت (هواناو) ساخت کشور جمهوری اسلامی ایران به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مرکب امنیت دریایی بین دو نیروی دریایی ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند در سال جاری، افزود: بازتاب برگزاری این رزمایش در سطح ملی و بین‌المللی برای کل نیرو‌های مسلح و همچنین برای کشور بسیار اثربخش و امیدوارکننده بود و پیام آن برای کشور‌های دوست و همسایه، صلح و دوستی و برای دشمن، نمایش اقتدار دریایی و امنیت جمعی توسط کشور‌های حاشیه اقیانوس هند بدون حضور بیگانگان و کشور‌های فرامنطقه‌ای بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش مسیر پیشرفت و فناوری‌های به‌روز دنیا در حوزه موشکی در نیرو‌ی دریایی ارتش را بسیار مطلوب دانست و افزود: امروز تمام یگان‌های سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی ارتش به موشک‌های بومی مجهز هستند و ان‌شاءالله موشک‌هایی با قابلیت عمودپرواز بر روی شناور‌های سطحی این نیرو نصب و عملیاتی خواهد شد.

امیر خانزادی کارخانجات نیروی دریایی ارتش را به‌عنوان بزرگترین مجموعه صنعتی کشور در ساخت و تعمیر یگان‌های سطحی و زیرسطحی عنوان کرد و گفت: با پشتکار جوانان متخصص در نیروی دریایی ارتش توانسته‌ایم در تمام حوزه‌های تعمیراتی و تجهیزاتی به خودکفایی صددرصد برسیم.

وی الحاق ناوبندر «مکران» و ناوموشک انداز «زره» به نیروی دریایی ارتش را افتخار بزرگی برای کل نیرو‌های مسلح و کشور دانست و تصریح کرد: این رویداد ملی، با همکاری و همدلی همه فرماندهان و کارکنان در نیروی دریایی ارتش انجام شد و همواره به خود می‌بالیم که در این لباس مقدس، امنیت و آرامش را برای مردم کشورمان هدیه دهیم.

فرمانده نداجا موفقیت این نیرو‌ی راهبردی در تمام حوزه‌ها را وجود سرمایه نیرو نیروی انسانی متعهد عنوان و خاطرنشان کرد: ثمره همه دستاورد‌ها در این نیروی راهبردی تنها با تلاش و حضور نیروی انسانی متعهد، متخصص و با ایمان است که باید قدردان تمام کارکنان و خانواده‌های آنان باشیم.

دریادار خانزادی با اشاره به اینکه کارکنان و خانواده‌های نیرو‌های مسلح همواره مورد تهدید فرهنگی دشمنان هستند، گفت: تمام فرماندهان، کارکنان و خانواده‌ها بعنوان پیشانی نظام مقدس، الگویی برای جامعه محسوب می‌شوند و باید بیش از پیش به حفظ و رعایت رفتار و کردار خود توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار