مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ - 08March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در نشست مطبوعاتی هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر اظهار داشت: این کنگره به نام و یاد امام رضا (ع) و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هشتمین کنگره ادبیات پایداری در اولین سالگرد شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» برگزار خواهد شد و شهید سلیمانی از بنیانگذاران برگزاری کنگره ادبیات پایداری بود.

هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری در کرمان برگزار می شود

مهدوی‌فرد به برنامه‌های پیش‌بینی شده کنگره هشتم ادبیات پایداری اشاره کرد و بیان داشت: در ابتدای این کنگره پیام سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرائت خواهد شد و در ادامه تجدید میثاق با شهدای کرمان به ویژه شهدای مقاومت و زیارت مجازی از مزار این شهید بزرگوار نیز در روز کنگره برای عاشقانی که امکان زیارت حضوری برای آنها فراهم نیست، انجام خواهد شد.

دبیر اجرایی هشتمین کنگره ادبیات پایداری عنوان کرد: استقبال علاقه مندان در جهت ارسال مقاله به هشتمین کنگره ادبیات پایداری نسبت به سال قبل رضایت بخش بود و ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد که کنگره هشتم ادبیات پایداری به بهترین نحو و با کیفیت مناسب برگزار شود.

‌هشتمین کنگره ادبیات پایداری در 24 اسفند سال جاری در دانشگاه شهید باهنر کرمان، سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار خواهد شد و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کنگره با جمعیت محدود و به صورت ویدئو کنفرانس با دانشگاه‌ها و اداره‌کل‌های حفظ آثار دفاع مقدس سراسر کشور همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار