وصیتنامه شهید «ناصر یونسی»؛

تا آخرین قطره خون خود از ولایت فقیه حمایت کنید

شهید «ناصر یونسی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: پیام من به ملت رزمنده و مسلمان ایران این است که تا آخرین قطره خون خود از ولایت فقیه و خط اصیل امام حمایت کرده و همه خطهای انحرافی را که در مقابل خط امام قرار بگیرد نابود کنند.
کد خبر: ۴۴۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ - 08March 2021

تا آخرین قطره خون خود از ولایت فقیه حمایت کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «ناصر یونسی» در تاریخ 1341/4/7 در بوشهر دیده به جهان گشود و در نهم آذر سال 60 در کرخه به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل ا... اموالهم و انفسهم اعظم درجه عندا... و اولئک هم الفائزون.

آنانکه ایمان آوردند و هجرت کردند و در راه خدا با مال و جان خویش جهاد نمودند، پیش خدا مقامی بزرگتر دارند و آنان، آری هم آنان کامیاب و رستگارند.

و سپس سلام بر نائب امام خمینی بزرگ، سلام بر شما همه بندگان پاکباز خدا و سلام بر شما شهیدان راستین اسلام.

برادران و خواهران در این روزگار رحمت خدا به تمامی بر ما نازل گشته و در این روزها خداوند بزرگترین لطف را بر ما ملت ایران کرده است و اسباب و مرگ بقاء خود را برای ما فراهم ساخته است و مبادا غافل باشید .

خدایا تو را شکر می کنم که عشق حضرت مهدی (عج) و امام خمینی (ره) را در دل من جای دادی، خدایا تو را شکر می کنم که مرا به زیور ایمان آراستی.

در این برهه از زمان که صدام مزدور بدستور ارباب بزرگش امریکا به خاک میهن اسلامی ایران تجاوز نموده و هر روز عده ای از جوانان مسلمان و بیگناه این مملکت را به خاک و خون می کشد.

طبق فرموده امام که بر همه مسلمین واجب است که بر کفار شورش برده و آنان را محو و نابود کنند.

من هم وظیفه خود را دانستم که به جبهه نبرد حق علیه باطل رفته و تا خاک میهن اسلامی را از وجود مزدوران بعثی پاک کنیم و صدام را نیست و نابود نکنیم از پای ننشینیم و همواره گوش بفرمان دستورات رهبر انقلاب اسلامی باشیم.

پیام من به ملت رزمنده و مسلمان ایران این است که تا آخرین قطره خون خود از ولایت فقیه و خط اصیل امام حمایت نموده و همه خطهای انحرافی را که در مقابل خط امام قرار بگیرد نابود کنند.

و تنها گوش به فرمان امام امت باشید تا به فرموده امام پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد.

از برادران و خواهران و پدرم می خواهم که بریا من گریه نکنند؛ زیرا دشمن از ریختن اشک شما احساس خوشحالی می کند.

صبر و استقامت را پیشه خود سازید و همواره ادامه دهندة راه شهیدان باشید.

از برادر بزرگم و پدرم که سالها در بزرگ کردن من زحمت کشیدند قدردانی می کنم و از خدای بزرگ طلب آمرزش بر شما می نمایم، مرا در بهشت صادق خاک نمایید.

مرگ بر ضد ولایت فقیه- مرگ بر صدام مزدور آمریکا  مرگ بر آمریکا و شوروی و اسرائیل - مرگ بر منافقین

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها