مسئول سازمان بسیج حقوقدانان خبر داد؛

آزادسازی نزدیک به سه هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با تلاش بسیج

انبارکی از آزادسازی نزدیک به سه هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با تلاش بسیج خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ - 09March 2021

آزادسازی بیش از سه هزار نفر از زندانیان غیر عمد با تلاش بسیجبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سهراب انبارکی» مسئول سازمان بسیج حقوقدانان صبح امروز (سه‌شنبه) در چهارمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان با الویت جرایم غیرعمد که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: در مرحله اول این برنامه، تعداد ۸۰۰ نفر، در مرحله دوم ۸۸۸ نفر، در مرحله سوم ۶۷۲ نفر و در مرحله چهارم ۶۴۳ نفر آزاد شدند که در مجموع نزدیک به سه هزار نفر در این چهار مرحله به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی افزود: این آزادسازی‌ها هم بیشتر، از طریق صلح و سازش انجام شده که در میان استان‌ها، استان فارس بیشترین تعداد آزادسازی را داشته است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان ادامه داد: بسیج می‌تواند با تجمیع ظرفیت‌های اجتماعی، کار‌های بزرگی را انجام دهد و این در حالی است که هر زندانی که آزاد شده، بسته معیشتی هم به وی اعطا شده است.

انبارکی با اشاره به ظرفیت بالایی که در اقشار مختلف بسیج وجود دارد، گفت: اقشار مختلف بسیج برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد ظرفیت بالایی دارند که در این طرح تاکنون به خوبی فعالیت داشته‌اند؛ در همین راستا بسیج ورزشکاران بیستم اسفند برنامه‌ای در همین رابطه با حضور مسئولان ورزش کشور دارند؛ علاوه بر این، بسیج جامعه مداحان هم در سال جاری موفق شده است که ۳۰۴ نفر از این زندانیان را آزاد کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار