با حضور معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه انجام شد؛

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه + تصاویر

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام صبح امروز (سه‌شنبه) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ - 09March 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و فرماندهان و پاسداران انقلاب اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل ستاد فرماندهی بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

این فرزند روح‌الله (ره) در منطقه عملیاتی شرق بصره در تاریخ دوم مرداد سال ۶۱ در سن ۱۹ سالگی به شهادت رسید و امروز پس از سال‌ها فراغ به دست مادر شهید محمد فرقانی به خاک سپرده شد.

سردار سرتیپ پاسدار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه در این مراسم اظهار داشت: در شرایطی که ما چیزی برای دفاع نداشتیم، شهدا با دستان خالی آمدند و همه هستی خودشان را در دفاع از امام زمانشان پای کار آوردند.

وی با اشاره به سالروز عملیات خیبر گفت: در این عملیات که یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها بود، به قدری شرایط سخت شد که امکان پشتیبانی درست از نیرو‌های درگیر در جزایر مجنون نبود، آنقدر شرایط سخت بود که یک بزرگمرد روحانی مانند شهید میثمی فرمود آن کسانی که در کربلای ۵ و در عملیات خیبر در جزایر مجنون بودند اگر در کربلا هم در کنار سالار شهیدان بودند می‌ایستادند و جانفشانی می‌کردند.

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: ما در طول تاریخ مدیون ساحت مقدس شهدا هستیم، چراکه بار‌ها در طول دوران حیات کوتاه، اما پر برکتشان یک تاریخ بزرگ را خلق کردند و بار‌ها در طول حیاتشان، غبار غم از چهره امام بزرگوار و ملت ما برطرف کردند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در طول تاریخ و جنگ‌های ۲۰۰-۳۰۰ سال اخیر همه سرشکستگی‌ها از آن دشمنان و پیروزی برای ملت ایران بوده، گفت: امام (ره) در وصف شهدا گفت که من دستان شما را می‌بوسم و به آن افتخار می‌کنم.

وی در پایان با تجلیل از نقش شهدا و کارکنان بهداری رزمی در طول ایام دفاع مقدس و پس از آن خصوصا در ایام مقابله با ویروس منحوس کرونا، گفت: سلامتی رزمندگان و جانبازان ما امروز مدیون فداکاری رزمندگان بهداری است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار