فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

شهدا با خون خود استقلال کشور را تثبیت کردند

سردار «علی‌اکبر جاویدان» گفت: شهدا افتخار و اقتدار ملی هستند که با خون خود استقلال کشور را تثبیت کردند.
کد خبر: ۴۴۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ - 09March 2021

شهدا با خون مطهر خود استقلال کشور را تثبیت کردندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ناجا که در ستاد انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهدا مظهر افتخار و اقتدار ملی هستند که با خون مطهر خود استقلال کشور را تثبیت کردند. بدون شک فداکاری شهدا برای همیشه در تاریخ این سرزمین ثبت و جانفشانی‌های آنان از خاطره مردم قدرشناس ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: امروز که جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد شهدای والامقام، جانبازان سرافراز و آزادگان قهرمان ما سهم بسزایی از این افتخار و اقتدار دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: شهدای گرانقدر و جانبازان و ایثارگران با خداوند سبحان معامله کرده و قدم در راهی گذاشتند که نتیجه آن پیروزی بر کفر و جهالت و استبداد بود و به یقین پاداشی ویژه در نزد پروردگار متعال دارند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران امروز به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده و بسیاری از معادلات جهانی بدون حضور کشورمان قابل حل نیست.

سردار جاویدان در پایان از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هم به نیکی یاد کرد و افزود: اجر و پاداش آن‌ها کمتر از عزیزانشان نیست و همه مسئولان وظیفه دارند برای رفع مشکلات آن‌ها نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خانواده‌ معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها