زنان شهیده، جانباز و آزاده استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

در کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز که همزمان با سراسر کشور در یاسوج برگزار شد از زنان شهیده، جانباز و آزاده استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۴۴۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ - 09March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز (تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده) امروز همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس در یاسوج برگزار شد.

این کنگره با حضور «آذر صفایی‌نیا» معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «سیدمنصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

«آذر صفایی‌نیا» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این کنگره اظهار داشت: قصه زنان شهیده و حمایت زنان از ولایت و پشتیبانی از ارزش‌ها به کوچه‌های مدینه و روزی برمی‌گردد که فخر دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) برای حمایت از مولی الموحدین و جانشین بر حق پیامبر (ص) مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به رشادت‌های حضرت زینب (س) در صحرای کربلا، افزود: زنان ما در دوران دفاع مقدس به تأسی از بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) در حمایت از ولایت و پشتیبانی از ارزش‌ها نقش بی‌بدیلی ایفا کردند.

«سیدمنصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد هم در این کنگره ابراز داشت: به مناسبت برگزاری کنگره زنان شهیده، جانباز و آزاده جلسات هماهنگی و برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار شد.

این مسئول افزود: به همین مناسبت سه مکان را به نام سه زن شهیده استان نامگذاری کردیم و برنامه‌هایی از جمله شب شعر، تقدیر از نخبگان و سرآمدان علمی، انتشار ده‌ها کلیپ با موضوع کنگره زنان شهیده و دیدار با خانواده‌ این عزیزان برگزار شد.

در این کنگره از سه زن شهیده، یک زن جانباز متوفی و یک زن آزاده استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار