جانشین سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه‌های مازندران در روز ملی راهیان نور

«محمد تقی‌زاده» گفت: به مناسبت روز ملی راهیان نور مزار شهدای گمنام در دانشگاه‌های استان مازندران با حضور دانشجویان غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.
کد خبر: ۴۴۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ - 09March 2021

عطرافشانی مزار شهدای گمتام دانشگاه‌های مازندران در روز ملی راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمد تقی‌زاده» جانشین سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران پیش از ظهر امروز در نشست خبری اولین جشنواره ملی فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز و آئین رونمایی از پوستر کشوری، آزادی و امنیت امروز را نتیجه جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا دانست و اظهار داشت: در ایام دفاع مقدس خرمشهرهایی را آزاد کردیم که در اشغال بعثی‌ها و دشمن بود و امروز نیز یه فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش داریم که در اشغال یک تفکر وابسته است که راه حل درمان آن دفاع مقدس و راهیان نور است.

وی افزود: اگر به مدیریت جهادی برگردیم و از جان مایه بگذاریم و نگاه به درون داشته باشیم می‌توانیم در شرایط کنونی بر مشکلات و جنگ اقتصادی هم فائق بیائیم.

این مسئول با بیان ایتکه در شرایط موجود با توجه به محدودیت‌های که بوجود آمده برنامه‌های جایگزین پیشنهاد شده است، راهیان نور مجازی، اعزام راهیان نور جنگل با حفظ شرایط کرونایی، شناسایی زنان رزمنده و شاخص که در زمینه دفاع مقدس حضور داشتند، اردوهای جهادی خدمت به خانواده شهدا و اردوهای جهادی سه تا پنج نفره به همراه روایتگری در باغ موزه و مزار شهدا از جمله آن برشمرد.

وی گفت: همچنین به مناسبت روز ملی راهیان نور برنامه‌های مشترکی با کمیته خادمین استان داریم که در قالب روایتگری و غبارروبی و عطرافشانی بر مزار شهدای مدفون در دانشگاهها برگزار می‌شود.

تقی‌زاده با بیان اینکه مهمترین برنامه ما جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز است، افزود: کلیه جامعه دانشگاهی می‌توانند در این جشنواره ارسال آثار داشته باشند و اختصاص به دفاع مقدس و راهیان نور دارد.

وی با بیان اینکه آرمان جشنواره هم بحث کم کردن فاصله هنرمند متعهد با مخاطب دانشگاهی از طریق ارسال آثار متناسب با جنک تحمیلی و فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است، گفت: مازندران اولین استانی است که شروع کننده جشنواره است و ما تلاش داریم بیشترین آثار را داشته باشیم تا پلی بزنیم از فرهنگ ایثار و شهادت در دفاع مقدس و بحث تداوم و ادامه آن فرهنگ در انقلاب اسلامی و مجاهدتهایی که در زمان کرونا انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار