پیام فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به مناسبت روز شهدا؛

عزت امروز ایران مرهون مجاهدت و جانفشانی شهدا است

در پیام فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا آمده است: عزت و امنیت امروز کشور، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی است که با بذل جان خود به عالی‌ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند.
کد خبر: ۴۴۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ - 12March 2021

عزت امروز ایران مرهون مجاهدت و جانفشانی شهدا است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند؛ روز بزرگداشت شهدا با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

«بسْمِ‌اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ولاتحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوافی سَبیل ِاللّهِ امواتا ًبَل احیاءِ عندَربِّهِم یُرزَقون

زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب، باعث تداوم حرکت انقلاب است. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

شهادت، عزت ابدی است و شهدا، مشعل‌داران آزادی و استقلال کشورند. بی‌گمان حق بزرگ شهیدان بر گردن ملت ما، بسی عظیم است و عزت و امنیت امروز کشور، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی است که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرزهای کشور، به عالی‌ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند.

به برکت خون شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های علمی بین‌المللی بر قله رفیع افتخار ایستاده است.در این روز عزیز ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان همیشه جاوید، به ویژه شهدای مدافع سلامت اذعان می‌داریم امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگر، تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است.

مکتب سراسر رویش، نویدبخش رهایی انسان از قید ظلم و استعمار، به ارمغان آورنده عدالت و آزادی و جریان‌بخش مهربانی و تعالی فرهنگ و تمدن. امروز نیز مدافعان سلامت در جبهه ایثار اجتماعی با تاسی از رشادت شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، بسترهای امید و سلامت ملت بزرگ ایران را فراهم می‌سازند.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، روز بزرگداشت شهدا و سال‌روز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل (رحمه‌الله علیه) را گرامی داشته و به محضر همه شهدا و ایثارگران، خصوصا خانواده شهدای سلامت ادای احترام می‌کنم؛ امید است ادامه دهنده راه شهدا در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها