محفل خاطره‌گویی فرماندهان پیشکسوت گردان سیدالشهدا (ع) در قم+ تصاویر

آخرین محفل خاطره‌گویی فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت گردان سیدالشهدا (ع) از لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در سال ۹۹، در محل ساختمان کنگره ملی شهدای استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹ - 19March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، پانزدهمین محفل خاطره‌گویی پیشکسوتان گردان سیدالشهدا (ع) از لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) و آخرین محفل این گردان در سال ۹۹، با حضور جمعی از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در محل ساختمان کنگره ملی شهدای استان برگزار شد.

حجت الاسلام «حسن هنرمند» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در بازدید از این محفل، ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار و جانباز و میلاد امام سجاد(ع) و همچنین تبریک پیشاپیش عید نوروز، ضبط و نشر خاطرات دوران دفاع مقدس را کاری ارزشمند توصیف و در راستای جلوگیری از خطر تحریف و فراموشی، بسیار حائز اهمیت خواند.

به گفته «رضا حافظی» از فرماندهان پیشکسوت گردان سیدالشهدا (ع)، قرار است از ثبت و ضبط خاطرات شهدا، جانبازان و سایر رزمندگان گردان در عملیات والفجر مقدماتی مربوط به سال ۱۳۶۱، ۱۴ خروجی در قالب‌های کتاب، فیلم، آلبوم، داستان، وصیتنامه شهدا، جمع آوری اسناد و ... بدست آید و این روند خاطره گویی در سال ۱۴۰۰ نیز استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار