مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

اقتدار ایران در عرصه امنیتی، نظامی و سیاسی مرهون فرهنگ دفاع مقدس است

سردار «عباس یوسفی» گفت: اقتدار کشورمان در عرصه امنیتی، نظامی و سیاسی مرهون فرهنگ دوران دفاع مقدس است و خیلی از کارشناسان دیگر اقتصادی اعتراف کرده‌اند که اگر فرهنگ جهادی و انقلابی به ارث رسیده از مکتب دفاع مقدس بر فضای معیشت مردم حاکم شود بسیاری از مشکلات موجود مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۴۴۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ - 27March 2021

اقتدار ما در عرصه امنیتی، نظامی و سیاسی مرهون فرهنگ دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار «عباس یوسفی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ‌در حاشیه مراسم زیارت شهدای گمنام استان اظهار داشت: در سال منتسب به «ما مقتدریم» باید اقتدارمان در حوزه فرهنگی دفاع مقدس را به منصه ظهور برسانیم.

وی افزود: شعار سال راهیان نور باید در کنار شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه بسیاری امورات و رخدادهای معنوی، فرهنگی و ارزشی قرار بگیرد.

سردار یوسفی گفت: اقتدار کشورمان در عرصه امنیتی، نظامی و سیاسی مرهون فرهنگ دوران دفاع مقدس است و خیلی از کارشناسان دیگر اقتصادی اعتراف کرده‌اند که اگر فرهنگ جهادی و انقلابی به ارث رسیده از مکتب دفاع مقدس بر فضای معیشت مردم حاکم شود بسیاری از مشکلات موجود مرتفع خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: ما مقتدریم یعنی اینکه در فضای فرهنگی و رسانه‌ای بیشترین تولیدات را در حوزه دفاع مقدس داشته باشیم. ما مقتدریم یعنی اینکه فن آوری راهیان نور را در عرصه بین‌المللی اشاعه دهیم. ما مقتدریم یعنی اینکه مکتب دفاع مقدس باید اساس جبهه مقاومت در کشورهای مظلوم دنیا قرار بگیرد.

وی در پایان از تشکیل کارگروهی به منظور تحقق شعار نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال راهیان نور خبر داد و گفت: حوزه دفاع مقدس تنها مرتبط با جنگ نیست بلکه ابعاد مختلف این حوزه و مکتب باید در تمامی جریانات نهادینه شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها