ما مقتدریم/

ادای احترام فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان به مقام شهدای هویزه

سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با حضور در یادمان شهدای هویزه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس بار دیگر با آرمان بلند شهدا تجدید عهد و پیمان کرد.
کد خبر: ۴۴۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ - 27March 2021

ادای احترام فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان به مقام شهدای هویزه

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان امروز با حضور در یادمان شهدای هویزه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس بار دیگر با آرمان بلند شهدا تجدید عهد و پیمان کرد.

وی با قرائت فاتحه بر مزار شهید علم الهدی، تکریم شهدا را مایه آرامش و عزت نفس انسان ها دانست و اظهار داشت: اینکه ما هر چه داریم از برکت خون شهداست، تنها یک شعار نیست بلکه همه ما وظیفه داریم به بهانه ها و مناسبت های مختلف بر بالین بهشتی این عزیزان حاضر شویم تا بدانیم کجای کار هستیم.

سردار شاهوارپور افزود: توصیه می کنم که همه مسئولین آغاز کار و فعالیت خودشان در سال جدید را با عهد و اخوت با خون شهدا آغاز کنند که اگر چنین شود بی شک شاهد کمترین خطا و لغزش در انجام امورات خواهیم شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در پایان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس یادمان هویزه با آرمان متعالی شهدا بیعت کرد و گفت: شهدا محتاج حضور ما نیستند بلکه این مائیم که احتیاج داریم بر بالین شهدا حاضر شویم تا به خودشناسی برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار