مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان:

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان متناسب با شعار سال گام بر می‌دارد

سردار «حبیب الله میرزایی» گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خود را مخاطب شعار سال می‌داند و عزم جدی دارد که در تولید آثار فرهنگی دفاع مقدس استان متناسب با شعار سال گام‌های موثری بردارد.
کد خبر: ۴۴۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ - 30March 2021

سردار «حبیب الله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، عنوان کرد: مقام معظم رهبری با اعلام شعار سال 1400 بر این موضوع تاکید دارند که جهش تولید آنگونه که باید رقم بخورد، در سال 1399 تحقق پیدا نکرد، پس بر این موضوع، تاکید داشتند که موانع آن برداشته و این حرکت انقلابی پشتیبانی شود.

وی افزود: در بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی تاثیر مسائل فرهنگی بر تحقق این اهداف را اشاره کردند.

سردار میرزایی یادآور شد: بدیهی است که مخاطب شعار سال ایشان نیز، همه اقشار ملت هستند چه بخش‌های دولتی و چه آحاد مردم در بخش‌های خصوصی.

مدیرکل دفاع مقدس هرمزگان اضافه کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز خود را مخاطب ایشان می داند و عزم جدی دارد که در تولید آثار فرهنگی دفاع مقدس استان متناسب با شعار سال گام‌های موثری بردارد.

وی ادامه داد: درسال 1399 گرچه اقداماتی در این خصوص برداشته شد؛ اما موانعی وجود داشت که نتوانستیم آنگونه که می‌خواستیم به اهداف مقدس این نهاد در تحقق فرامین رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

سردار میرزایی تصریح کرد: در سال 1400 در صدد آن هستیم که اولا موانع محقق شدن این آرمان را شناسایی کنیم، ثانیا با جلب مشارکت بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی در تولید آثار فرهنگی مبتنی بر دفاع مقدس تلاش کنیم.

مدیرکل دفاع مقدس هرمزگان بیان کرد: نقش فرهنگ دفاع مقدس در پیشرفت ملی و خنثی کردن فشارهای روانی دشمن بسیار موثر خواهد بود.

وی اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس در آن زمان که کشور از تمام جهات مورد هجمه دشمنان بود چه از لحاظ نظامی و سیاسی، چه از لحاظ فرهنگی و اقتصادی نیز مورد هجوم و تحریم بودیم، نشان داد که با اتکال به خداوند متعال، اتحاد و انسجام و تبعیت از فرامین رهبر انقلاب گره های موجود را خواهیم گشود.

سردار میرزایی گفت: شهدا نشان دادند که اگر تقوا پیشه کنیم، دستورات خداوند را اجرا کنیم و در این مسیر کوتاهی نکنیم، خداوند راه های برون رفت از این بن بستها را به ما نشان خواهد داد و از راههایی که تصورش را نکرده ایم به ما روزی بی حساب خواهد داد، شهدا ثابت کردند که هرکس بر خدا توکل کند خدا او را کفایت می کند و نصرت خدا با صابران است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان ادامه داد: ما تلاش می کنیم که در سال 1400 با برنامه ریزی صحیح، پیگیری مسرانه و مجدانه در تولید آثار فرهنگی دفاع مقدس و رساندن پیام شهدا به آحاد ملت و نسل‌های آینده از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام این کار کمیته‌هایی را تشکیل داده‌ایم که با برنامه ریزی در طول سال به این هدف خواهیم رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار