برای رونق کتابخوانی در حرم امام رضا (ع) طرح بدهید و جایزه بگیرید

فراخوان «مطالعه و کتابخوانی عمومی در حرم مطهر رضوی» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.
کد خبر: ۴۴۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ - 03April 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فراخوان ارسال طرح و ایده برای رونق کتاب‌خوانی در حرم رضوی از سوی این آستان منتشر شد.

معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در این راستا اقدام به انتشار فراخوان «مطالعه و کتاب‌خوانی عمومی در حرم مطهر رضوی» کرده و در این راستا علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را برای این امر ارسال و از جوایز نفیس بهره‌مند شوند.

پیش از این هم طرح رواق کتاب از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم اجرا و مورد استقبال بالای زائران و مجاوران حرم رضوی مواجه شد.

ملاک داوری پیشنهادات برای این فراخوان توجه به جایگاه قدسی حرم و امکانات حرم مطهر رضوی، توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص کتاب و کتابخوانی، ابتکاری و خلاقانه بودن طرح، توجه به حضور دائمی زائر در حرم مطهر رضوی، کم هزینه بودن و قابلیت اجرا با کمترین امکانات برای گروه های سنی مختلف است.

برای رونق کتابخوانی در حرم امام رضا (ع) طرح بدهید و جایزه بگیرید

کتاب و کتاب‌خوانی شاهراه تمدن‌سازی است و نهادها و سازمان‌ها نیز باید سهم خود را در این مهم ایفا کنند. یکی از نهادهایی که در این زمینه همواره ایفای نقش کرده، آستان قدس رضوی است که این بار نیز وارد میدان شده و گسترش کتاب و کتاب خوانی را مقصود قرار داده است.

مهلت ارسال طرح و ایده‌ها تا ۱۵ اردیبهشت‌ سال ۱۴۰۰ است از این رو از تمامی علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی دعوت می‌شود در این فراخوان شرکت کرده و نظرات و طرح‌های خود را به آدرس haram.razavi.ir ارسال کنند. در پایان به برترین ایده و طرح در خصوص موضوعات یاد شده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار