معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار یزد خبر داد؛

برگزاری پنجمین جشنواره تولیدات هنری فانوس

«محمد علی دهقان‌پور» از برگزاری پنجمین جشنواره تولیدات هنری فانوس ویژه آثار تولید سال ۱۳۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ - 04April 2021

«محمد علی دهقان‌پور» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: پنجمین جشنواره تولیدات هنری فانوس ویژه آثار تولید سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش‌های «هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، تلویزیونی و سینمایی، موسیقی و سرود، رادیویی» برگزار خواهد شد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با اشاره به موضوعات این جشنواره افزود: جشنواره فانوس با موضوعات «نقش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان و آزادگان، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، مدافعان حرم و وطن، مجاهدان مقاومت اسلامی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش «هنر‌های نمایشی» شامل تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، متن نمایشنامه و بخش «هنر‌های تجسمی» شامل عکس نقاشی، دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، مجسمه‌سازی، خوشنویسی نستعلیق و بخش «تلویزیونی و سینمایی» شامل سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن، مستند بلند و کوتاه و نماهنگ است. هم چنین بخش «موسیقی و سرود» شامل موسیقی با کلام و بی کلام، سرود دانش آموزی و هم خوانی و بخش «رادیویی» شامل نمایش رادیویی و پادکست است.

دهقان پور با بیان اینکه دبیرخانه استانی این جشنواره اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد است گفت: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این اداره واقع در خیابان شهید تیمسار فلاحی، جنب پارک آزادگان مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۳۳۵۰۵۳۰۰ تماس بگیرند.

این مسئول با اشاره به مهلت ارسال آثار افزود: علاقمندان می‌توانند تا پایان خرداد سال ۱۴۰۰ آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

محمد علی دهقان‌پور در پایان گفت: آثار برگزیده استانی در هر بخش هنری علاوه بر اهدای جوایز در استان به مرحله کشوری نیز ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار