نماینده ولی فقیه در سپاه:

فلسفه وجودی و رسالت پاسداری سپاه تغییرناپذیر است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی پاسداری را فرهنگ مجاهدت پیوسته در راه خدا توصیف کرد و گفت: فلسفه وجودی و رسالت پاسداری سپاه تغییرناپذیر است، اما مأموریت‌های سپاه و بسیج بر اساس اقتضائات زمان دچار تغییر خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ - 04April 2021

«پاسداری» فرهنگ مجاهدت پیوسته در راه خدا استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا، پاسداری را فرهنگ و نعمتی بی‌بدیل از جانب خداوند متعال برشمرد و اظهار داشت: پاسداری فرهنگ جهاد پیوسته در راه خداست و جهاد در راه خدا تعطیل‌شدنی نیست.

وی جهاد در برابر دنیاگرایی، فتنه، نفوذ و تحریف را رسالتی خطیر و مهم توصیف و خاطرنشان کرد: برای شکستن سلطه و اراده فکری دشمن، راه و مسیری جز جهاد کبیر نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تصریح کرد: سنگرنشینی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از این انقلاب الهام‌بخش برابر فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار پایان ناپذیر است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: فلسفه وجودی و رسالت پاسداری سپاه تغییرناپذیر است، اما مأموریت‌های سپاه و بسیج براساس اقتضائات زمان دچار تغییر خواهد شد.

وی در سپاه اقتدار امروز نظام ولایی ایران اسلامی را ثمره حضور، همراهی و نقش‌آفرینی مردم عنوان و بیان کرد: امروز صیانت از انقلاب اسلامی که اسلام ناب را زنده کرده و حیاتی دوباره بخشیده است در هر عرصه‌ای باشد، جلوه‌های پاسداری در آن متجلی می‌شود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با قدردانی از زحمات و خدمات سردار قریشی در مدت تصدی مسئولیت معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: سردار قریشی عزیز ما در طی مدت حضور در سپاه روحیه اخلاص و ولایتمداری را در تمامی عرصه‌ها حفظ کرده‌اند و همواره با روحیه جهادی به انجام مأموریت‌های خود پرداخته‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در توصیف معاون هماهنگ‌کننده جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز گفت: سردار فرجیان‌زاده از فرماندهان ایثارگر و جهادگر ما هستند و امیدواریم با روحیات دینی، انقلابی و معرفتی که ایشان را با آن‌ها می‌شناسیم و سوابق درخشان صف و ستادی و قدرت مدیریتی، مأموریت‌های مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه را دنبال کنند.

سردار قریشی هم در این مراسم اخلاص، معنویت، ولایتمداری مجاهدت و عمل انقلابی را از وجوه ممتاز و برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توصیف و بیان کرد: امروز مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در تعامل و همراهی کامل با مجموعه فرماندهی قرار دارد.

سردار فرجیان‌زاده نیز در این مراسم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان امید مستضعفان جهان و خاری در چشم دشمنان نام برد و گفت: باگذشت بیش از چهار دهه از کلام نورانی حضرت امام (ره) که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و با مشاهده روند توطئه‌ها، فتنه‌ها و تحریم‌های دشمنان روز به روز عمق نگاه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و یقین ما به این فرمایش بیشتر می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: نمایندگی ولی فقیه در سپاه که استمراردهنده امامت و ولایت در سپاه است، امروز رسالت پاسداری از هویت مکتبی و اعتلای معرفت دینی و بصیرت پاسداران و بسیجیان را برعهده دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار