عراقچی: در تأمین منافع ملی و رفع تحریم‌ها ذره‌ای تردید نمی‌کنیم

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در اینستاگرام نوشت: در اجرای مأموریتی که برای تأمین منافع ملی و رفع تحریم‌ها از گرده مردم، برعهده داریم ذره‌ای تردید نخواهیم کرد و لحظه‌ای سنگر را خالی نخواهیم گذاشت.
کد خبر: ۴۴۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ - 04April 2021

عراقچی: در تامین منافع ملی و رفع تحریم ها از گرده مردم، ذره‌ای تردید نمی کنیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه امروز (یکشنبه) و در آستانه نشست کمیسیون مشترک برجام در وین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در اجرای مأموریتی که برای تأمین منافع ملی جمهوری اسلامی ایران و رفع تحریم‌ها از گرده مردم، برعهده داریم، ذره‌ای تردید نخواهیم کرد و لحظه‌ای سنگر را خالی نخواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: منطبق بر مواضع قطعی نظام و رهبری، مصاف سنگین ما در دفاع از منافع ملت، خون شهدا و آرما‌های انقلاب تا آخرین نفس ادامه خواهد داشت و هیچ تهدید و شانتاژی ما را از این مسیر منصرف نخواهد کرد.

بنابراین گزارش، نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و نماینده اتحادیه اروپا روز جمعه ۱۳ فروردین به صورت مجازی برگزار و شرکت کنندگان توافق کردند مذاکرات را به صورت رو در رو در روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین در شهر وین پایتخت اتریش از سر بگیرند.

آمریکایی‌ها هم اعلام کرده‌اند سه‌شنبه در وین حضور می‌یابند و رایزنی‌هایی با اعضای ۱+۴ خواهند داشت. بعد از انتشار خبر حضور هیأت آمریکا در وین، عراقچی و محمدجواد ظریف در اظهاراتی اعلام کردند که ایران هیچ مذاکره مستقیم یا غیرمستقیمی با هیأت آمریکایی در وین نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار