نتانیاهو برای سومین بار در دادگاه حاضر می‌شود

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سومین بار در محکمه رسیدگی به پرونده‌های فساد خود حاضر می‌شود تا این بار اظهارات شاهدان دعوت شده به دادگاه علیه خود را بشنود.
کد خبر: ۴۴۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ - 05April 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بعد از وقفه دو ماهه در برگزاری جلسات رسیدگی مقدماتی به پرونده‌های فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل نزدیک بودن انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی، این روند امروز (دوشنبه) از سر گرفته می‌شود.

با ادامه پیدا کردن روند دادرسی مقدماتی از پرونده‌های فساد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دادگاه قدس اشغالی، نتانیاهو امروز برای سومین بار شخصاََ در این جلسه حضور پیدا می‌کند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، رسیدگی به اتهامات نتانیاهو در دادگاه، امروز وارد مرحله اثباتی و پرسش و پاسخ از شاهدان احضار شده به این جلسه توسط دادستانی می‌شود.

بر این اساس، «لیات بن‌آری» یکی از دادستان‌های دادگاه قدس اشغالی در آغاز این جلسه، طی اظهاراتی حدوداََ بیست دقیقه‌ای به بیان اتهامات و جرائم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

سپس قضات دادگاه، اظهارات «ایلان یِشوها» سردبیر سابق نشریه «واللا نیوز» را به عنوان یکی از شهود در جدی‌ترین پرونده علیه نتانیاهو موسوم به «پرونده ۴۰۰۰» می‌شوند.

به نوشته تایمز اسرائیل، این سومین حضور نتانیاهو در دادگاه از زمان اعلام جرم رسمی علیه وی در ژانویه ۲۰۲۰ است که همزمان شده با روزی که «رووین ریولین» رئیس این رژیم قرار است با سران احزاب سیاسی اسرائیلی دیدار و درباره نخست‌وزیر آینده تصمیم‌گیری کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر در روز بیستم بهمن ماه در دادگاه حاضر شده و به همراه شرکای جرم در پرونده‌های فساد علیه خود، تمام اتهامات وارده را رد کرده بود.

دو هفته پیش، اما «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم هشدار داده بود که نتانیاهو قصد دارد با اخراج دادستان کل، از روند محاکمه فرار کند.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها