معرفی کتاب؛

«تحقق یک رویا»

کتاب «تحقق یک رویا» زندگی شهید «سید محمدتقی آل محمد» را روایت می‌کند که به قلم «سید علی‌نقی آل‌محمد» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۴۴۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ - 05April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، کتاب «تحقق یک رویا» زندگی شهید «سید محمدتقی آل محمد» را روایت می‌کند که به قلم «سید علی‌نقی آل‌محمد» به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب 144 صفحه‌ای با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی و با همکاری بنیاد شهید استان توسط انتشارات «31 عاشورا» به شمارگان 1000 جلد در زمستان 1398 به چاپ رسیده است.

قسمتی از مقدمه کتاب «تحقق یک رویا»:

کتابی که پیش روی شماست، شرح زندگانی شهید پاک و بزرگوار اسلام، سید محمدتقی آل محمد فرزند برومند عالم ربانی، اسوه‌ی شجاعت و تقوا حاج آقا سید صادق آل محمد (طالب ثراه) است. هرچند این نوشته در وصف زندگی آن شهید عزیز نگاشته شده است و به او اختصاص دارد اما لا به لای سطور آن، مطالبی مملو از واقعیت‌هایی نهفته است که در تاریخ این منطقه ثبت گردیده است.

در این کتاب سعی شده است وقایع و اتفاقات به سبکی بسیار روان به نگارش درآید؛ به نحوی که مطالب آن به آسانی برای مخاطب قابل فهم و درک باشد.

همچنین در سایه تبیین زندگانی این شهید بزرگوار، وقایع و اتفاقات ارزشمند و شیرینی از تاریخ حرکت‌های انقلابی در منطقه و به ویژه رویدادهای دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است که مطالعه آن در اذهان بزرگسالان، یادآوررخدادهای پیشین و تجدید خاطرات شیرین و تلخ روزگاران گذشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار