روایتی صریح از کودکان کار در «به اضافه مستند»

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با روایتی صریح از کودکان کار و معضلات ناشی از این آسیب اجتماعی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
کد خبر: ۴۴۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ - 05April 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بیست و یکمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «پشت شیشه» به کارگردانی صابر الله‌دادیان روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مستند «پشت شیشه» یکی از قسمت‌های مجموعه مستند نامکان است که به آسیب‌ها و مسائل اجتماعی حاشیه‌نشینی در کلان شهر‌های تهران و مشهد می‌پردازد. مستند «پشت شیشه» روایتی صریح از کودکان کار و معضلات آن‌ها است و مشکلات ناشی از این آسیب اجتماعی را به صورت جدی مورد نقد و بررسی قرار داده است.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور امیرحسین قاسمی، فعال اجتماعی و دکتر حبیب الله مسعودی فرید برگزار می‌شود و ابعاد مختلفی از آسیب‌های اجتماعی و معضل کودکان کار مورد بررسی قرار می‌گیرد. این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ۱۸ فروردین ساعت ۹ و جمعه ۲۰ اسفند ساعت ۱۴ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستند‌های دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها